Ako vytvoriť e-shop, ktorý bude zarábať?
Máme pre vás niekoľko tipov na zarábajúci e-shop od e-shopárov z BiznisWebu:
- Automatizácia skladu pomocou XML feedov ušetrí veľa času a peňazí. Napojte svoj e-shop na sklad dodávateľa.
- Stavte na unikátne produkty, unikátne názvy produktov, prozákaznícky prístup a hýčkajte zákazníkov. Podobne ako v Galeriegranat.cz.
- Eko, bio produkty sú in. Budujte značku. Odlíšte sa graficky. Dizajn predáva, hovorí pani Monika z Naturshop.
- Vytvorte multijazyčný eshop, radí Jaroslav Jerhot z atelierDSGN.com
- Neustále sa vzdelávajte a dajte si záležať na tvorbe originálneho a používateľsky hodnotného obsahu. Odporúča pani Martina z e-shopu Organizatorka.sk.
- Sledujte, monitorujte a analyzujte. Práca s dátami vám pomôže v ďalších kampaniach a aktivitách. Rozhovor s majiteľom e-shopu Originalnehracky.sk.
- Zvýšte počet konverzií e-shopu vďaka Biano Pixelu, radí e-shop Jurhan.com.
- Skúste online kurzy od Truniversity alebo Digitálna garáž od Googlu. Odkazuje Marián Ďurmek z e-shopu Liliana.
- Robte SEO, robte veci efektívne a nestrácajte čas so zbytočnosťami, radí pán Martin z e-shopu Dreamtea. Spravte si aj porovnanie e-shopových riešení, veľa času ušetríte napojením e-shopu na Money S3.
Kvalitný a užitočný obsah v e-shope dokáže:
- výborne predávať vaše produkty a služby;
- efektívnejšie šíriť povedomie o vašej značke;
- ponúknuť vašej cieľovej skupine presne to, čo hľadá;
- odlíšiť vás od konkurencie. A to je to, čo potrebuje úspešný e-shop. Mať svoju konkurenčnú výhodu.
Funkcie pre e-shop, ktorý bude zarábať
V BiznisWeb.sk máte k dispozícii množstvo funkcií, ktoré vám pomôžu vytvoriť lepší e-shop:
- Rôzne platobné systémy a možnosti dopravy.
- XML feed pre porovnávače tovaru a cien.
- Automatizácia e-shopu v administrácii.
- E-mailingové kampane cez funkciu Newsletter od BiznisWebu, alebo môžte využiť MailChimp a SmartEmailing.
- Jazykové verzie pre rôzne krajiny a domény, vrátane DPH a OSS.
- Remarketing, Facebook Pixel, Biano Pixel a ďalšie nástroje pre zvýšenie obratu e-shopu, napríklad zapamätanie košíka.