Zvýšte počet konverzií e-shopu vďaka Biano Pixel
E-shop Jurhan.com predáva moderný záhradný nábytok, ale tiež doplnky a potreby do domácnosti. Nemecká kvalita za priaznivé ceny sa na slovenskom i českom trhu veľmi dobre uchytila aj vďaka kvalitnému zákazníckemu servisu, širokému výberu produktov a rýchlej expedícii.

Jurhan.com je jedným z e-shopov, ktorý svoje produkty inzeruje aj cez agregátor Biano.sk.
Ak aj vy ponúkate nábytok, bytové doplnky, bytový textil alebo dekorácie a hľadáte nové možnosti pre zvýšenie počtu konverzií vo svojom e-shope, implementujte na svoj web novinku – Biano Pixel, vďaka ktorej získate možnosť dynamicky prispôsobiť tovar preferenciám konkrétneho používateľa.
Ako pomohol Biano Pixel zvýšiť tržby e-shopu jurhan.com
V spolupráci s Biano a so súhlasom Juraja Hantáka, majiteľa e-shopu jurhan.com, vám prinášame Case Study o tom, ako dokáže Biano Pixel zvýšiť konverzie.
E-shop Jurhan.com pôsobí na online trhu s nábytkom od roku 2015. V rámci marketingovej stratégie spustil e-shop počas hlavnej sezóny v roku 2018 aj inzerciu na Biane.
Aktuálne najúspešnejšie kategórie sú záhradný nábytok a príslušenstvo, potreby pre domácnosť a hobby sortiment.

V máji 2020 e-shop implementoval možnosť re-targetingu používateľov v katalógu Biana ako nástroj pre zvýšenie efektivity návštev v kategóriách a tiež pre dynamické cielenie inzercie na konkrétneho používateľa.
CIELE:
Zvýšenie GMV z priamych návštev
PRÍSTUP:
Implementácia Biano pixelu
VÝSLEDKY:
Návštevy a objednávky z top pozícií pôsobia priaznivo na celkový COS (Cost of Sale – náklady na predaj).
Re-marketing aktuálne tvorí viac než 10 % z celkového GMV (Gross Merchandise Value – hrubá hodnota tovaru).
Zvýšenie tržieb pri poklese objemu nákupov počas mesiaca jún 2020.
Nemáte web a chceli by ste si fungovanie Biano Pixelu vyskúšať?
Vytvorte si e-shop v BiznisWebe na 15 dní zadarmo:

Za 1 mesiac o 10 % viac konverzií len vďaka Biano Pixelu
Najsilnejšia predajná sezóna bola pre e-shopy práve počas korona sezóny (od marca do mája 2020). Uvoľnením opatrení a znovuotvorením kamenných predajní sa celkové tržby znížili, no vďaka remarketingu sa ich v mesiaci jún podarilo navýšiť o 10 %.
Ako Biano Pixel funguje
Zákazník si na vašom e-shope prezerá konkrétny produkt, ale objednávku nakoniec neuskutoční. Ak v priebehu niekoľkých dní navštívi Biano.sk a filtruje produkty z rovnakej kategórie, na prvých pozíciách uvidí práve váš produkt:
Ako vníma prínos Biano Pixelu pre svoje podnikanie Juraj Hanták z jurhan.com?

„Biano Pixel môžem len odporučiť. Po jeho implementácii sa nám zvýšila konverzia kliknutí/nákupu o viac než 10 %. Môj odkaz pre e-shopárov je jasný: Určite sa do toho vrhnite, efekt remarketingu sa prejavil vo veľmi krátkej dobe – zákazníkovi buďto pripomeniete, že nad kúpou daného produktu v minulosti premýšlal, prípadne mu uľahčíte jeho vyhľadávanie na Biane.“
Ako implementovať Biano Pixel do e-shopu od BiznisWebu
Stačí vám Google Tag Manager a unikátne Merchant ID od Biano. Ďalej stačí postupovať podľa pokynov v návode.
Prečítajte si tiež, ako funguje Biano v marketingových kampaniach e-shopárom z BiznisWebu:
Prajeme vám veľa spokojných a vracajúcich sa zákazníkov, nielen prostredníctvom Biano a Biano Pixelu.
Ďalšie tipy, ako získať viac objednávok z e-shopu: