Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

TOP 5 toolov zo Slovenska

Šikovný slovenský rodák sa nestratí. Z našej histórie môžeme spomenúť napríklad Mórica Beňovského, kráľa Madagaskaru, Štefana Baniča, vynálezcu padáka a zo súčasnosti napríklad Pavla Čekana či Moniku Gullerovú, ktorí hľadajú účinný liek na rakovinu alebo Michaelu Musilovú, ktorá šéfuje misii na Mars. 

Slovákov a Sloveniek, ktorí výsledkami svojej práce propagujú našu krajinu v tom najlepšom svetle, je rozhodne viac. Dnešný článok vám priblíži top 5 slovenských nástrojov, ktoré uľahčujú život a šetria čas i peniaze nielen domácim podnikateľom.

BlueWinston

Momentálne najlepší Google Ads automatizačný nástroj pre inzerciu produktov a tvorbu Shopping Ads v Google vyhľadávaní. Pôvodne agentúrny nástroj v roku 2017 vstúpil na medzinárodný trh a odvtedy ho využívajú aj bežní e-shopári.

Vedeli ste, že?

Viac ako 50 % vašich zákazníkov pravdepodobne pozná len časť názvu vašich produktov?

Preto BlueWinston automaticky odstraňuje časti ich názvov.

Pre každý z vašich produktov dokáže vytvoriť kľúčové slová a textové reklamy. Pre spárovanie reklám v Google Ads a Blue Winston vám stačí napr. XML feed pre Google Merchant.

Blue Winston sa hodí aj pre inzerciu produktov z jazykových verzií vášho e-shopu. 

Ak plánujete BlueWinston vyskúšať, tím profíkov je ochotný vytvoriť pre vás pilotné kampane tak, aby splnili stanovené ciele.

Prečítajte si, ako začať s BlueWinston.

 

Boosterberg

Nástroj z dielne slovenskej digitálnej agentúry PS:Digital. Uľahčuje správu viacerých FB stránok s rôznymi pravidlami, resp. podmienkami na boostovanie a šetrí váš čas. 

Vedeli ste, že?

Čím viac fanúšikov má FB stránka, tým je nižší percentuálny zásah príspevkov? Alebo, že ak sa FB príspevku nedarí zadarmo, je zbytočné promovať ho? 

V Boosterbergu stačí na začiatku nastaviť podmienky boostovania kedy sa má propagácia spustiť a kedy naopak zastaviť, aké príspevky boostovať a pod. 

Zaujal vás Boosterberg a chceli by ste si ho vyskúšať? Tak smelo do toho, celý mesiac môžete testovať úplne zadarmo 🙂

Boosterberg- nástroj na automatizáciu

Exponea

Patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy v oblasti marketingovej automatizácie a dátovej analytiky s využitím umelej inteligencie na svete.

Skvelý analytický nástroj, ktorý slúžil pôvodne slovenskej Pixel Federation, nielen meria a vyhodnocuje dáta, ale dokáže tiež automatizovať scenáre na oslovenie vašich zákazníkov. 

Aj napriek tomu, že Exponea zastane prácu marketérov, lebo automatizované personalizované marketingové kampane sú jej poslaním, ako značka sa nepropaguje.

Tento nástroj však využívajú všetky veľké e-shopy ako napr. Desigual, Mall.cz, Zoot či Dedoles. 

Chcete byť medzi nimi? Začnite s demo verziou:

Exponea

Sli.do

Slovenský start-up Sli.do oživí každú konferenciu či meeting v rámci firmy. Svoje o tom vedia v Spotify, Coca-Cola, Booking či Volkswagen, ale aj v Martinuse. 

Aké sú výhody Sli.do?

  • zbavuje zábran – nakoľko otázku môže účastník položiť aj úplne anonymne, 
  • poznanie publika – z otázok viete, aká je úroveň porozumenia publika, čo účastníkov zaujíma najviac a čo menej,
  • zoznam otázok – ak nestihnete zodpovedať všetky otázky priamo na akcii, môžete odpovede poslať účastníkom e-mailom alebo ich priamo spracovať formou článku a zvýšiť tak návštevnosť svojho blogu,
  • skvelý feedback pre spíkra. 

 

Preto, ak plánujete akýkoľvek event, Sli.do by rozhodne nemal chýbať v zozname pomocných nástrojov:

Slido

Neoship

Automatizovaný expedičný systém pre e-shopy, ktorý umožňuje celú administratívu riešiť priamo vo vašom e-shopovom riešení, resp. v účtovnom systéme. Rýchle a spoľahlivé doručenie balíkov je obstarané prostredníctvom prepravnej spoločnosti Slovak Parcel Service. Navyše s prepravcom sprostredkovane komunikujete práve prostredníctvom systému Neoship.

Ďalším pozitívom je, že Neoship zefektívňuje a uľahčuje prácu všetkým, ktorí spracovávajú a pripravujú objednávky, ale taktiež účtovníkom, pretože obsahuje aj prehľad o zaplatených/nepreplatených dobierkach. Dokonca cez API môžete automaticky párovať dobierkové platby s faktúrami v účtovnom systéme.

Vedeli ste, že?

“Pri cene práce 8 €/hod. má každá minúta hodnotu 0,13 €. Ak by ste teda zefektívnili čas o 30 minút denne, mesačne tak ušetríte 80 €?”

Zdroj: neoship.sk

To je za rok až 960 €, čo je pomerne slušná suma, ktorú by ste vedeli znásobiť napríklad v reklamných kampaniach alebo investovať do dizajnových vylepšení svojho eshopu či webstránky.

 

Ak vás zaujíma, ako konkrétne dokáže Neoship zefektívniť vašu expedíciu, odporúčame video rozhovor s konateľom Tomášom Záškvarom:

V BiznisWebe síce Slovak Parcel Servis máme implementovaný cez API, ale ak ste svoj e-shop vytvorili na inej e-shopovej platforme, môžete si výhody Neoshipu rovno otestovať:

Neoship

 

Chceli by ste si niektoré z uvedených nástrojov vyskúšať, ale zatiaľ nemáte e-shop?

Vytvorte si vlastný e-shop napríklad v slovenskom CMS :

vytvoriť e-shop na BiznisWeb.sk

 

avatar
Autor: BiznisWeb.sk Spolu s našimi klientmi vyvíjame redakčný systém (CMS) FLOX pre tvorbu webstránky a e-shopu. Svoj prvý e-shop či webstránku si u nás vytvoríte rýchlo a jednoducho aj bez programátora a grafika. Bez problémov k nám premigrujete i svoj zabehnutý e-shop. Vyskúšajte si, ako to u nás funguje na 30 dní zadarmo.

Diskusia k článku

Všetky dôležité informácie o podnikaní na internete, inšpiratívne príbehy a tipy od úspešných e-shopárov nájdete aj v našom ebooku Ako a v čom začať podnikať

Ako a v čom začať podnikať