Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Aby váš biznis rástol, potrebujete sa vzdelávať. Skúste TRUNIVERSITY

Snom každého podnikateľa je vytvoriť efektívny e-shop alebo webstránku. Biznis, ktorý rastie v tempe s aktuálnym trendom.

Ak sa vám to zdá zložité aj napriek našim návodom alebo článkom na blogu, máme pre vás zopár tipov na overené online kurzy.

Ukážu vám ten správny smer, ktorým sa máte vydať. Naučia vás základy online marketingu, ako porozumieť vašej cieľovej skupine zákazníkov a ich nákupnému cyklu. A čo je skvelé, nič vás nestoja, sú zadarmo!

TRUNIVERSITY alias vzdelanie po novomonline kurzy pre eshopárov

Počuli ste už o TRUNIVERSITY?

Príbeh Michala Stína a Jakuba Mazána si môžete prečítať aj na ich blogu.

Aktuálne majú v ponuke 7 online kurzov, z toho 2 sú bezplatné.

Registrácia je naozaj jednoduchá, stačí zadať váš e-mail a o pár minút vám mailom príde aj  prihlasovacie heslo.

Ak vás zaujíma, ako sa dá naučiť marketing cez internet, viac informácií sa dozviete na blogu.

Naučte sa plávať v online mori

Aby ste sa medzi rastúcou konkurenciou neutopili, odporúčame vám absolvovať bezplatné online kurzy:

Základy online marketingu

Základy online stratégie

V každom z kurzov vás čakajú krátke videá, v ktorých vám chlapci z TRUNIVERSITY jednoducho a výstižne vysvetlia danú problematiku.

V kurze Základy online marketingu vás naučia, čo je

  • online marketing

  • obsahový marketing (content marketing)

  • výkonnostný marketing (performance marketing)

  • social marketing

  • marketing vo vyhľadávačoch (search engine marketing)

  • vstupná stránka (landing page)

obsahový marketing tipyTIP: Každý web by mal mať stanovené svoje ciele. Viete, aké ciele by mal plniť ten váš? V tomto kurze sa naučíte, že v online sa dá merať naozaj všetko.

Preto odporúčame nastaviť si meranie cieľov aj vo vašom Google Analytics.

Poznáte nákupný cyklus vašich zákazníkov?

Vysoké percento začínajúcich podnikateľov si myslí, že nákupný proces je len čas strávený realizáciou samotnej objednávky.

To samozrejme nie je pravda!

Aj keď sa trendy v online marketingu menia závratnou rýchlosťou, 1 vec sa nezmení nikdy.

Aby ste rozbehli úspešný biznis, odpovedzte si na základné otázky:

  1. ČO? – chcete predávať, aký je váš produkt/služba

  2. KTO? – je váš zákazník

  3. KDE? – nájdete vašich zákazníkov.

Ak ste zatiaľ nepočuli skratku AIDA, v tomto kurze sa naučíte, čo jednotlivé písmenká znamenajú a spoznáte, čo by ste v jednotlivých bodoch mali robiť.

AIDA totiž nie je svetoznáma Verdiho opera, ale komunikačný proces, ktorý vedie potenciálnych zákazníkov ku kúpe vášho produktu či objednaniu služby. Má rôzne fázy a tie by sme mali dokonale poznať.

 Zoznámite sa tiež s online marketingovou stratégiou na základe modelu SEE, THINK, DO, CARE. Lektori vám vysvetlia, ako si prostredníctvom tejto stratégie vybrať vaše publikum, vhodný marketingový kanál, cielenie a obsah a samozrejme, ako vyhodnocovať jednotlivé aktivity.

Dôležité je uvedomiť si, že vaši zákazníci nerozlišujú online a offline marketing. Preto existuje pojem Nonlinemarketing. Dnes už dokážete nakupovať offline (v obchode) a pritom si na smartphone prezerať recenzie zákazníkov. Preto by ste sa mali zamerať na rôzne marketingové nástroje a vyžmýkať z nich maximum.

Prajeme vám príjemné vzdelávanie a aplikovanie získaných vedomostí do praxe. Pri troche trpezlivosti sa výsledky dostavia a určite prídete na to, ktorý marketingový nástroj funguje najlepšie na vašu cieľovú skupinu zákazníkov.

A nezabudnite, žiadna cesta vpred nie je bez prekážok. Aj z chýb sa dá poučiť. Aby ste ich ale robili čo najmenej, odporúčame používať analytické nástroje.

podpis-sk

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V BiznisWebe pracujem od r. 2009, začínala som na supporte, kde som mala skvelú príležitosť zoznámiť sa s reálnymi potrebami a otázkami podnikateľov či majiteľov e-shopov a webstránok. A preto sa snažím hľadať také témy, ktoré vám ponúknu užitočné odpovede. Máte iný názor? Budem vďačná za váš feedback - kvasnicova@biznisweb.sk :)

Stiahnite si aktualizovaný e-book o podnikaní na internete

Ako a v čom začať podnikať