Newsletter – 10 najkritickejších oblastí na titulke vašej www stránky / e-shopu
Nezobrazuje sa vám tento newsletter správne? – kliknite sem.
Na našom blogu o podnikaní na internete môžete nájsť blogpost o tom, ako vytvoriť pútavú titulku, event. ako na vytvorenie titulnej stránky ako landing page.
Ak sa pozriete na štatistiky návštevnosti vašej www stránky alebo e-shopu, pravdepodobne zistíte, že väčšina návštev pochádza práve z nej.
Ako nerobiť chyby na úvodných stránkach?
SocialMediaToday.com ponúka stručné zhrnutie závažných chýb, ktorých sa na titulke dopúšťame.
1. Nadpis alias headline
Nadpis je jedným z prvých elementov, ktoré si návštevník všíma. Preto by mal obsahovať kľúčové slová a v skratke priblížiť náplň vášho webu.
Ako vyplniť nadpis v CMS Flox 1 a Flox 2.0 sa dočítate v našich návodoch.
Nadpis a podnadpis slúžia predovšetkým pre roboty jednotlivých vyhľadávačov, preto sa vyhnite omáčkam a poďte rovno k veci 🙂
2. Podnadpis
S použitím kľúčových slov je nutné taktiež v podnadpise bližšie charakterizovať (pár vetami), čo zákazníkom ponúkate.
3. Prečo vy?
Dajte návštevníkom vašej www stránky hneď v úvode jasné dôkazy o tom, že práve vy ste pre nich tá správna firma.
Čím sa odlišujete od konkurencie, aké benefity im môžete ponúknuť a pod. Ale všetko samozrejme v čo najstručnejšej podobe!
Neuberate sa však cestou rozsiahlych spovedí a historických zvratov vo vašom podnikaní, to si nechajte pre konkrétne podstránky.
4. Primárne výzvy k akcii
Ak je vaším cieľom získať od zákazníkov čo najviac e-mailových adries, s kt. potom v rámci content marketingovej stratégie pracujete, hneď na titulke zverejnite registračný formulár (vo formulári však vytvorte políčko, ktorého zaškrtnutím dáva registrujúci sa súhlas so zasielaním ďalších informácií) alebo prihlásenie k odberu noviniek mailom.
Inšpiráciu pre call-to-action, ktoré vám zvýšia návštevnosť nájdete aj na našom blogu.
5. Vyzdvihnite vlastnosti vašich služieb alebo produktov
Začať môžete napr. aj s referenciami spokojných zákazníkov, s najnižšími cenami na trhu (ako udávajú napr. aj porovnávače tovaru) alebo kvalitným pozáručným servisom atď.
6. Pochváľte sa svojimi úspechmi!
Ak ste dosiahli ocenenie alebo ste sa zúčastnili zaujímavého projektu, charitatívnej akcie a pod., krátky report sa môže zobrazovať napr. aj v bočnom stĺpci www stránky alebo ako odkaz na RSS.
7. Drobková navigácia
Aj keď si myslíte, že prehľadné menu všetko zachráni, pokiaľ máte rozvrstvenú štruktúru menu, zíde sa vám ešte drobková navigácia.
8. Využívajte obrázky
Snažte sa čo najviac textu nahradiť výstižným obrázkom, vzdušné ikony presmerujte na konkrétne podsekcie a dodržiavajte aj tzv. biele miesta.
9. Snažte sa udržať si (potenciálnych) zákazníkov
Ponúknite im pri registrácii benefit napr. vo forme e-knihy zdarma alebo poukazu na ďalší nákup, príp. zľavu v partnerskom e-shope.
10. Kontaktné údaje a online support
Pre tých netrpezlivejších návštevníkov je ideálne, ak napr. do zápätia stránok uvediete vaše kontaktné údaje, resp. ponúknete online chat (napr. Zopim), v rámci ktorého flexibilne odpovedáte na ich otázky.
Ďalšie najčastejšie chyby titulných stránok nájdete na blogu SociaMediaToday.com.
Aktuálne novinky o CMS Flox 2.0 nájdete na našich stránkach.
Novinky zo sveta internetového marketingu, SEO, PPC nájdete na našom blogu o podnikaní na internete.