Jesenná aktualizácia BiznisWebu
Aby ste mali lepší prehľad o tom, na akých funkciách a vylepšeniach naši programátori priebežne pracujú a aké novinky pribudli vo vašom e-shope, pripravili sme pre vás detailnejší rozpis z interného changelogu.
Nech sa páči:
Prehľad noviniek | BiznisWeb.sk
- Implementovali sme nový widget Packeta v6, ktorý je používateľsky prívetivejší a prehľadnejší.
- Pridali sme jemný hover efekt k alternatívnemu obrázku produktu v anotáciách.
- Zlepšili sme trackovanie produktov s variantmi.
- V detaile produktu pribudlo zobrazenie dňa v týždni do dátumu doručenia.
- V rámci prác na zrýchlení načítania vášho webu a zlepšení skóre Core Web Vitals sme pridali vylepšenie CLS (Cumulative Layout Shift) pre blok Dynamický banner.
- Možnosť použiť v objednávkovom formulári viacero darčekových certifikátov.
- Rozšírenie trackovania pre Facebook Pixel o eventy InitiateCheckout, CompleteRegistration, Search, AddToWishlist a AddToCart.
- Doplnené trackovanie Google Analytics 4 a posielanie nových eventov do Google Ads.
- Pribudla stránka Značky (Brand page /b/) a filter v hlavnom vyhľadávaní podľa značky produktu.
- Pridanie doplnkových polí do detailu bonusového produktu.
- Zoraďovanie produktov vo vyhľadávaní sa riadi podľa defaultného nastavenia zoraďovania produktov, ktoré ste vybrali v Nastavenia – Produkty – Všeobecné – Radenie.
- Vylepšenia OSS:
- úprava objednávky a DPH modulu – došlo ku zmene vyčíslenia DPH pre niektoré scenáre cezhraničného predaja,
- objednávkový formulár reaguje na každú zmenu vyčíslením aktuálnej ceny podľa prípadnej zmeny DPH,
- doprava s odberným miestom určuje krajinu dodacej adresy pre výpočet výslednej DPH,
- doprava označená ako osobný odber určuje ako krajinu dodania pre výpočet DPH krajinu fakturujúcej pobočky.
13. V súvislosti s hláseniami o nesprávnom vypĺňaní políčok v objednávkovom formulári, kedy sa napríklad stávalo, že do políčka Meno vyplnil autofill aj priezvisko zákazníka:
alebo krajinu do DIČ, sme pridali do políčok fakturačnej adresy atribút, ktorý by mal podobným situáciám zabrániť. Rovnako funguje aj v prípade zadania nesprávneho tvaru IČO v objednávkovom formulári.
14. Pribudla tiež indikácia QR platby vo formulári objednávky.
15. Úprava presmerovania na platobnú bránu s odpočítaním. Zlepšenie trackingu konverzií. Pribudlo taktiež automatické presmerovanie na platobnú bránu s animovaným odpočítavaním.
Prehľad vylepšení v administrácii
1. Pribudol detailný výpis toho, čo sa udialo v xls importe, tiež info o tom, koľko riadkov/hodnôt bolo pridaných, zmenených, zmazaných, prípadne, ktoré sú zapísané chybne a prečo.
2. Zmena OSS režimu v objednávke vytvorí zápis do histórie objednávky.
3. Zmenilo sa správanie hromadného filtra na skladové statusy v admine – systém ho nájde, ak existuje aspoň 1 variant s takým statusom. Doteraz sa hľadalo len podľa najlepšieho statusu, ktorý reprezentuje produkt.
4. Hromadné nastavenie skladového statusu po vypredaní.
5. V sekcii Zásielky pribudlo info o počte nových pridaných zásielok + dialógové okno s potvrdením.
6. Radenie v sekcii Všetky produkty je nastavené podľa dátumu poslednej editácie.