Newsletter – Začnite mobile friendly mailingovú kampaň
Nezobrazuje sa vám tento newsletter správne? – kliknite sem.
Na blogu MarketingProfs.com sme našli odkaz na zaujímavú štúdiu realizovanú na 1000 Američanoch, z ktorých 44% tvrdí, že dostávajú na smartphony príliš veľa emailov a 37% z nich označilo väčšinu mailov za irelevantné.
32% respondentov uviedlo, že nemá rado, keď im príde mail neoptimalizovaný pre mobilné zariadenia (malé, nečitateľné písmená).
26% respondentov má problém s kompletným načítaním stránky po prekliknutí.
21% respondentov skonštatovalo, že často nie sú maily vôbec optimalizované pre mobilné zariadenia.
Len 18% opýtaných nemala s otvorením reklamných mailov žiadne problémy.
Je ale nutné poznamenať, že 93% účastníkov prieskumu bolo vo veku 33 – 38 rokov.
Tipy, ako zlepšiť doručiteľnosť e-mailov
Ak by ste si chceli overiť, či váš email neskončí v nechcenej spam zložke, k dispozícii máte online nástroj www.mail-tester.com.
Kvôli spamovým filtrom by mal byť dodržaný pomer textu (60 %) k obrázkom (40%). Váš newsletter by mal obsahovať minimálne 400 znakov.
Po rozkliknutí emailu musí byť na prvý pohľad jasné, kto je odosielateľom – zakomponujte do newsletteru vaše logo, kontaktné údaje, taktiež aj možnosť pre odhlásenie z odberu noviniek mailom.
Pridanie adresy odosielateľa do adresára – ak používate Gmail, je dobré upozorniť odberateľov vašich newsletterov, že si vašu adresu majú pridať do adresára, resp. presunúť do záložky Hlavné :
Ak vás zaujíma, do ktorej záložky na Gmaili, bude doručená vaša správa, použite nástroj – https://litmus.com/gmail-tabs
Predmet – v subjecte nie je vhodné používať kapitálky alebo napr. výkričníky.
Odosielajte vždy z rovnakej emailovej adresy – ak často striedate adresu odosielateľa, poškodzujete si reputáciu domény.
Zopár tipov, ako spustiť efektívnu mailingovú kampaň nájdete aj na našom blogu o podnikaní na internete:
alebo v našich newsletteroch:
Zdroj:
http://www.marketingprofs.com/charts/2015/26784/what-consumers-dislike-about-mobile-email
http://olgabartkova.blogspot.sk/2014/02/ako-doviest-newslettre-do-inboxu-nie-do.html