Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Hustota kľúčového slova v značke title

Aký je váš názor na to, že tvorcovia webov zahusťujú title a description kľúčovými slovami?

dajte si vyhľadať v Google.sk napríklad: podprsenky. Vidím tu v top osmičke výsledkoch 2 klientov BiznisWebu  a to Pradielko.sk a Liliana.sk

Podľa mňa má eshop Liliana.sk šancu ísť ešte viacej hore a to je vek domény dosť nízky.

<title>Podprsenky | Podprsenka | Luxusné podprsenky | Push-up podprsenky | Spodné prádlo | Spodná bielizeň |</title> (liliana)

<title>Luxusné spodné prádlo online predaj Pradielko.sk</title> (pradielko)
<title>Podprsenky</title> (saxana)

v SERP sú to tieto podstránky webu.

http://www.pradielko.sk/damske-spodne-pradlo-spodna-bielizen/spodne-pradlo-podprsenky-body/
http://www.liliana.sk/c/zeny/podprsenky
http://www.saxana.sk/podprsenky.html

 

Porovnajte si aj hustotu kľúčového slova v bežnom texte a počet h1, h2 a h3 nadpisov.

Pomôže nástroj www.ranks.nl

avatar
Autor: Peter Polakovič Peter Polakovič je konateľom spoločnosti IRISOFT, s.r.o. a IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. Svoje bohaté skúsenosti a znalosti z oblasti tvorby e-shopov a webstránok, internetovej reklamy a správy reklamných kampaní neustále rozširuje. V teame zastáva aj úlohu hlavného zdroja pozitívnej energie, kt. z neho srší aj mimo "prevádzkových hodín" :D Baterky si o.i. dobíja paradoxne štúdiom, manželkou Jankou a 2 synmi.

Diskusia k článku