Česká verzia Pricemanie – prevalcuje Zboží a Heureku?
Porovnávač cien a kvality e-shopov – Pricemania rozšírila projekty Pricemania.sk, Bazarmania.sk, Zlavomania.sk a Pricemania Academy aj o českú verziu Pricemanie. Zatiaľ sa síce jedná len o beta verziu, no ak všetko pôjde podľa očakávaní, možno do troch rokov od spustenia dosiahne aj Pricemania.cz návštevnosť 1 milión návštev/mesačne. Na Slovensku pôsobí 16-členný team Pricemaniakov už sedem rokov. V Pricemanii sa aktuálne porovnáva viac ako 500 000 produktov z ponuky 4000 internetových obchodov (slovenských i českých). Porovnávač Pricemania.cz kladie maximálny dôraz na jednoduché a rýchle vyhľadávanie a taktiež bezproblémové zobrazenie na mobilných zariadeniach.
Momentálne prebieha registrácia internetových obchodov a párovanie produktov v hlavných kategóriách. Primárne sa párujú kategórie s vysokým podielom automatizácie, teda čierna a biela technika, foto, parfémy, pneu a knihy. Zatiaľ majú o spoluprácu s Pricemania.cz záujem giganti ako Alza.cz, Kasa.cz, Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz či skupina Vivantis … Ak by ste mali záujem o prednostné zaradenie produktov, kontaktujte kompetentnú osobu – jan.kalinovsky@pricemania.sk.
Aký XML potrebujete?
V prípade, že prevádzkujete e-shop s CZ doménou a zaregistrovali ste váš internetový obchod aj na iné české porovnávače, Pricemania.cz podporuje XML feed popredných českých porovnávačov. Ak patríte medzi našich klientov a váš e-shop ste si vytvorili prostredníctvom redakčného systému FLOX 2, adresa pre XML feed Pricemania.cz je:
http://www.nazev-domeny.cz/erp/impexp/specialexport/pricemania
Namiesto “nazev-domeny” napíšte URL adresu Vášho eshopu.
Viac informácií o prepojení Pricemania.cz a e-shopov vytvorených v ByznysWeb.cz nájdete na našich stránkach.
Plány a vízie
Ako sa vyjadril konateľ spoločnosti, Michal Král, Pricemania prichádza na český trh s cieľom obsadit do konca roka 2015 tretiu pozíciu medzi porovnávačmi. Akonáhle bude spustený ostrý režim (v druhom kvartáli 2014), má byť Pricemania.cz konkurencieschopná po technologickej stránke a do konca roka 2014 aj z kontextovej stránky. Michal Král sa ďalej vyjadril, že pre súboj s konkurenciou má pripravené unikátne novinky. Z marketingového hľadiska sa so spustením ostrej prevádzky počíta s masívnou PPC kampaňou, kampaňami na sociálnych sieťach, e-mail marketingom a PR aktivitami. Na záver si zopakujme, aké sú výhody registrácie internetového obchodu do porovnávačov tovaru a cien:
- zvýšenie počtu spätných odkazov na váš web
- možnosť získania pozitívnych referencií od spokojných zákazníkov
- možnosť zníženia ceny na bezkonkurenčne najnižšiu, čím zvýšite predaj konkrétneho produktu
- prehľad prehliadaných produktov máte prehľadne, na jednom mieste, nemusíte teda otvárať zbytočné nové okná alebo vyhľadávať produkty nanovo
- ak chcete byť informovaní o znížení ceny produktu, o ktorý máte záujem, môžete využiť tzv. strážneho psa
- v prípade, že sa do porovnávača zaregistrujete, získate prístup k aktuálnym sezónnym ponukám a akciám, príp. súťažiam a pod.