Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Česká verzia Pricemanie – prevalcuje Zboží a Heureku?

pricemania.czPorovnávač cien a kvality e-shopov – Pricemania rozšírila projekty Pricemania.sk, Bazarmania.sk, Zlavomania.sk a Pricemania Academy aj o českú verziu Pricemanie. Zatiaľ sa síce jedná len o beta verziu, no ak všetko pôjde podľa očakávaní, možno do troch rokov od spustenia dosiahne aj Pricemania.cz návštevnosť 1 milión návštev/mesačne. Na Slovensku pôsobí 16-členný team Pricemaniakov už sedem rokov. V Pricemanii sa aktuálne porovnáva viac ako 500 000 produktov z ponuky 4000 internetových obchodov (slovenských i českých). Porovnávač Pricemania.cz kladie maximálny dôraz na jednoduché a rýchle vyhľadávanie a taktiež bezproblémové zobrazenie na mobilných zariadeniach.

pricemania-iphone

Pricemania.cz – zobrazenie na iPhone

pricemania-ipad

Pricemania.cz – zobrazenie na iPade

Momentálne prebieha registrácia internetových obchodov a párovanie produktov v hlavných kategóriách. Primárne sa párujú kategórie s vysokým podielom automatizácie, teda čierna a biela technika, foto, parfémy, pneu a knihy. Zatiaľ majú o spoluprácu s Pricemania.cz záujem giganti ako Alza.cz, Kasa.cz,  Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz či skupina Vivantis … Ak by ste mali záujem o prednostné zaradenie produktov, kontaktujte kompetentnú osobu - jan.kalinovsky@pricemania.sk.

Aký XML potrebujete?

V prípade, že prevádzkujete e-shop s CZ doménou a zaregistrovali ste váš internetový obchod aj na iné české porovnávače, Pricemania.cz podporuje XML feed popredných českých porovnávačov. Ak patríte medzi našich klientov a váš e-shop ste si vytvorili prostredníctvom redakčného systému FLOX 2, adresa pre XML feed Pricemania.cz je:

http://www.nazev-domeny.cz/erp/impexp/specialexport/pricemania

Namiesto “nazev-domeny” napíšte URL adresu Vášho eshopu.
Viac informácií o prepojení Pricemania.cz a e-shopov vytvorených v ByznysWeb.cz nájdete na našich stránkach.

Plány a vízie

Ako sa vyjadril konateľ spoločnosti, Michal Král, Pricemania prichádza na český trh s cieľom obsadit do konca roka 2015 tretiu pozíciu medzi porovnávačmi. Akonáhle bude spustený ostrý režim (v druhom kvartáli 2014), má byť Pricemania.cz konkurencieschopná po technologickej stránke a do konca roka 2014 aj z kontextovej stránky. Michal Král sa ďalej vyjadril, že pre súboj s konkurenciou má pripravené unikátne novinky. Z marketingového hľadiska sa so spustením ostrej prevádzky počíta s masívnou PPC kampaňou, kampaňami na sociálnych sieťach, e-mail marketingom a PR aktivitami. Na záver si zopakujme, aké sú výhody registrácie internetového obchodu do porovnávačov tovaru a cien:

  1. zvýšenie počtu spätných odkazov na váš web
  2. možnosť získania pozitívnych referencií od spokojných zákazníkov
  3. možnosť zníženia ceny na bezkonkurenčne najnižšiu, čím zvýšite predaj konkrétneho produktu
  4. prehľad prehliadaných produktov máte prehľadne, na jednom mieste, nemusíte teda otvárať zbytočné nové okná alebo vyhľadávať produkty nanovo
  5. ak chcete byť informovaní o znížení ceny produktu, o ktorý máte záujem, môžete využiť tzv. strážneho psa
  6. v prípade, že sa do porovnávača zaregistrujete, získate prístup k aktuálnym sezónnym ponukám a akciám, príp. súťažiam a pod.
Banner pre tvorbu web stránky

Tvorba web stránky, tvorba eshopu banner

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - v BiznisWebe pracuje od r. 2009, momentálne ako Key Account Manager. Vo voľnom čase relaxuje s rodinou a psom v prírode alebo premýšľa nad novými témami, ktoré by vás mohli zaujímať ;)

Diskusia k článku