Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Trendy v online marketingu

SmartTalk Trendy v online marketinguDochádza Facebooku dych? Čo bude ďalším veľkým treskom v marketingu? Aký obsah bude fungovať vo svete social médií? Ako vzniká nápad, ktorý dobyje sociálne siete? Pripravte sa na novinky, ktoré čakajú online marketing. Buďte na tepe diania vďaka tipom, skúsenostiam a postrehom tých najpovolanejších. Večer sa s nami budú rozprávať odborníci z popredných slovenských digitálnych agentúr Visibility, PS:Digital a Triad Advertising.

Visibility / Juraj Sasko (CEO)

– Zabudnite na B2C online marketing, teraz kraľuje B2B: Online marketing bol dlhé roky hlavne o B2C obchodných vzťahoch. Teda ste značka alebo eshop a komunikujete či predávate koncovým užívateľom. Tento stav sa ale potichu a veľmi rýchlo mení smerom k B2B. Už v roku 2020 by sa mohli cez internet zobchodovať viac v B2B ako v B2C, pozrime sa spoločne na najnovšie trendy.

PS:Digital / Peter Šebo (CDO/Founder)

– Budúcnosť digitálneho marketingu je už tu. AR, VR, AI, chatboty a ďalšie buzzwordy lietajú po marketingovej brandži pomerne často. Čo ale presne znamenajú a hlavne, ako ich zmysluplne využiť v komunikácii? Presne to si povieme v prednáške.

Triad Advertising / Ján Papač (Strategist & Social Media Specialist)

– Lesk a bieda influencerov: Ani nevieme ako, a influenceri sa nám začali vyskytovať v komunikačnom mixe takmer každej značky. Niektorí sú tam ako päsť na oko, iným našli značky krásne miesto. Pozrieme sa teda na to, ako pristupovať k ich výberu, ako si stanovovať ciele a čo by sme už v roku 2020 nemali vidieť. Pridáme ukážky toho, ako to vyzerá, keď influencerská spolupráca vyzerá pekne a navyše aj funguje.

Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

Visibility
Agentúra, ktorá má slovenské korene a medzinárodné ambície. Začínali ako SEO agentúra, no postupne vzali útokom online marketing. Dnes pre klientov tvoria dlhodobé stratégie, starajú sa o ich PPC a mediálne kampane či komunikujú na sociálnych sieťach. Za tie roky sa toho veľa naučili, a preto sa rozhodli učiť aj iných – vzdelávanie sa pre nich stalo hlavným poslaním. Aj týmto spôsobom chcú okoliu povedať, ako dôležití sú pre nich ľudia. Zamestnanci, klienti aj fanúšikovia, všetkých ľúbia rovnako.

PS:Digital
Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.

Triad Advertising
Kontroverzná kampaň pre Absolut vodku, pôsobivá prírodopisná reklama na tresku pre Ryba Žilina, spoločné počítanie fanúšikov O2, úderná kampaň denníka SME v hlavnej úlohe s otázkami novinárov alebo ateliér Becherovky, v ktorom sa fotky ľudí menili na umelecké diela. Táto nezávislá reklamná agentúra pôsobí na slovenskom trhu od roku 2005. Veci robí tak, aby dávali zmysel, tešili ju aj klientov a aby za ňu hovorili výsledky. Za svoju prácu získali viaceré domáce aj zahraničné ocenenia ako Grand Prix na európskej súťaži Golden Drum v Portoroži, zlato na celoeurópskej súťaži Eurobest, zlato a 2x bronz na PIAF či prvý digitálny Grand Prix na Zlatom klinci.

Po prednáškach nás čaká networking na bare 🙂

23. 10. 2019 (streda)
Štart: 19:00 hod.
Kino Úsmev, Košice
Lístky: bit.ly/Marketing2310
avatar
Autor: BiznisWeb.sk Spolu s našimi klientmi vyvíjame redakčný systém (CMS) FLOX pre tvorbu webstránky a e-shopu. Svoj prvý e-shop či webstránku si u nás vytvoríte rýchlo a jednoducho aj bez programátora a grafika. Bez problémov k nám premigrujete i svoj zabehnutý e-shop. Vyskúšajte si, ako to u nás funguje na 30 dní zadarmo.

Diskusia k článku

Všetky dôležité informácie o podnikaní na internete, inšpiratívne príbehy a tipy od úspešných e-shopárov nájdete aj v našom ebooku Ako a v čom začať podnikať

Ako a v čom začať podnikať