Top 5 šikovných českých nástrojov
Česká republika je v zahraničí známa svojou históriou, pamiatkami, pivom, hradmi, kúpeľmi alebo skvelou kuchyňou.
Vedeli ste ale, že českí rodáci držia prvenstvo vo vývoji rozhlasu, majú na svedomí napríklad vynález kontaktných šošoviek, lodného šróbu, krvných skupín alebo kockového cukru?
Z Česka pochádza tiež množstvo skvelých nástrojov, ktoré využívajú marketéri na celom svete.
Poznáte ich?
Marketing Miner
Marketing Miner patrí k najlepším SEO nástrojom na trhu. Umožňuje získať rôzne dáta o kľúčových slovách, doménach, URL adresách, spätných odkazoch, vašom brande, cenách vašej konkurencie a pod. Množstvo minerov vám získa tie správne marketingové podklady pre ďalší rozvoj vášho e-shopu a podnikania celkovo. K jednorázovej analýze vám bude stačiť zoznam kľúčových slov, domén, URL adries alebo produktov z XML feedu.
Umožňuje tiež dlohodobo sledovať váš progres a vďaka profilerom analyzujete svoje dáta na jeden klik.
Vedeli ste, že Marketing Miner dokáže ľahko a rýchlo vyriešiť až 7 SEO problémov, ktoré možno trápia aj vás?
Nástroj je určený pre agentúry, freelancerov ale i majiteľov e-shopov a webstránok.
TIP: doporučujeme sledovať aj Youtube kanál Marketing Mineru, kde nájdete aj webináre s Filipom Podstavcom. Možno sa vám hodí perfektný postup Ako na Content gap analýzu v exceli.
Roivenue
Pavla Šímu možno poznáte z podcastu Demarketing, v roli CEO stojí tiež za českým startupom Roivenue.
Roivenue je marketingový nástroj, ktorý vám pomôže zistiť návratnosť investícií (ROI) a správne sa rozhodnúť, do akých kanálov a reklám sa vám oplatí investovať.
Je určený nielen veľkým korporáciám (využívajú ho napr. Rohlik.cz, Vodafone.cz alebo slovenský Orange), ale aj e-shopom s ambíciou rastu tržieb na úroveň miliónov eur.
Vďaka Roivenue máte všetky marketingové kanály ako Facebook, Google Ads, Google Analytics, Sklik, Heureku atď. pod jednou strechou a všetky dáta k dispozícii ako na tanieri.
Nepotrebujete žiadne excelovské tabuľky, Roivenue presne spočíta, ako zákazníci reagujú na ten ktorý typ reklamy a ukáže vám, či sa investície oplatia, alebo nie.
Persoo
Personalizované kampane, vďaka ktorým oslovíte tých správnych zákazníkov v správný čas, získate vďaka Persoo.
Z údajov o návštevníkoch vášho e-shopu automaticky vytvára zákaznícke profily, ktorým zobrazuje relevantné doporučovacie boxy, on-site ponuky alebo ponáka personalizované vyhľadávanie.
Persoo je skvelým obchoďákom, ktorý presne vie, čo daný zákazník potrebuje :).
Aké sú hlavné výhody Persoo pre e-shopy?
- zvyšuje tržby,
- rozhoduje za vás a šetrí váš čas,
- o vašich zákazníkoch vie všetko, a tak presne vie, kedy je potrebný a aký produkt ktorému z nich ponúknuť,
- vďaka cielenému e-mailingu udržuje so zákazníkmi pravidelný kontakt,
- je nenáročný a k práci mu stačí XML feed.
A čo prináša Persoo samotným zákazníkom?
- okrem úspory času im pomáha nájsť produkt, ktorý hľadajú,
- s návštevníkom pracuje len v čase, kedy je na vašich stránkach, teda v čase, kedy dokáže ovplyvniť nákupné rozhodnutie,
- obyčajné nakupovanie premení v príjemný zážitok.
Ak vás zaujíma, ako Persoo dokáže pracovať, doporučujeme prípadové štúdie alebo si ho rovno otestujte:
Collabim
Najpoužívanejší SEO nástroj v ČR a SR, vďaka ktorému rýchle zistíte, ako sa vášmu e-shopu alebo webstránce darí na Google a v Sezname.
Collabim dokáže:
- merať pozície kľúčových slov,
- monitorovať PPC reklamy,
- monitorovať pozície konkurencie,
- analyzovať váš web a kontrolovať spätné odkazy,
- vyhľadať nevyužité odkazové príležitosti,
- porovnať, ako si vediete v porovnaní s vašou konkurenciou
- a čo je úplne najlepšie, umožňuje pracovať aj s jazykovými verziami, takže budete mať prehľady napríklad aj z Bingu alebo Yahoo.
Doporučujeme sledovať aj SEO akadémiu Collabim, kde nájdete webináre, novinky zo SEO sveta a množstvo užitočných tipov.
A čo na Collabim hovoria samotní e-shopári?
Doporučujeme článok od nášho klienta originalnehracky.sk, v ktorom nájdete plusy aj mínusy Collabimu.
Aby ste nekupovali mačku vo vreci, Collabim si môžete na 14 dní vyskúšať úplne zadarmo
Notifikuj
O tom, že notifikácie nemusia byť pre zákazníkov len otravné, ale že naozaj fungujú, sa dočítate v rozhovore s Petrom Panznerom, konateľom Notifikuj (článok je k dispozícii na našom českom blogu: Notifikuj.cz – Nástroj zvyšující konverze).
Princíp Notifikuj vychádza z toho, že ľudia sledujú a napodobňujú to, čo urobili ostatní. Notifikácie teda eliminujú emočné prekážky v nákupnom procese. Samotným e-shopárom tedy Notifikuj nielen získa nových klientov, ale tiež eliminuje mieru opustenia stránky a predĺži čas strávený na stránke.
Notifikuj je zatiaľ k dispozícii len pre české e-shopy, no čoskoro sa plánuje aj jeho slovenská verzia, na ktorú sa veľmi tešíme.
K tejto téme by vás mohlo zaujímať: