Marketingové pondelky nielen pre začínajúcich podnikateľov v Nitre

Daniela Mudráková a Marianna Púšová, lektorky Novembrových marketingových pondelkov v Nitre
S marketérkou Danielou Mudrákovou z danielinopero.sk sme si do noty padli už pred rokmi, keď nám pomáhala s úpravou textov na webe a znením newsletterov. Potešilo nás, že Daniela zo seba dokáže v každom svojom projekte vydať maximum a kostrbaté texty ako mávnutím čarovného prútika učeše do predajnej podoby. Veľa sme sa od nej naučili.
Aj preto Danielku odporúčame v sekcii Experti na našom webe. O jej kvalitách sa už presvedčili aj naši klienti ako napríklad babygift.sk či peknetopanky.sk.
Ak sa chcete aj vy naučiť písať trefné texty, spravovať sociálne siete či porozumieť psychológii predaja a máte to do Nitry na skok, presne pre vás Daniela s jednou zo svojich žiačok – Mariannou, pripravila Novembrové marketingové pondelky.
O tom, čo sa na nich dozviete a ako budú prebiehať, sme sa spýtali priamo oboch lektoriek:
1. Danielka, ako sa zrodil nápad na Novembrové marketingové pondelky?

Daniela Mudráková z danielinopero.sk
Pondelky sú dni, kedy sa aj tí, ktorí milujeme svoju prácu, musíme trochu po víkende premôcť. Pomaly sa rozbiehame. Bude príjemné začínať tie novembrové inak. Verím, že nás nabudia, prinesú veľa aha momentov, nových poznaní, ale aj nápadov, ktoré môžeme v priebehu týždňa v biznise hneď realizovať. A potom si ich spolu na ďalšom pondelku vyhodnotiť, vyladiť.
2. Čo je cieľom kurzu?
Vysvetlím to lepšie asi na príklade:
- Príde nový klient s konkrétnou požiadavkou. Napríklad potrebuje napísať článok, spravovať sociálne siete, alebo pripraviť konkrétnu kampaň. Môžem urobiť to, čo potrebuje, ale musím sa na jeho marketing vždy pozrieť ako na celok, ak chcem, aby to v závere zafungovalo. Darmo ja budem robiť perfektne facebook, keď jeho web, alebo eshop má základné nedostatky, nemám kam poslať ľudí. Alebo mám a stratia sa tam, cítia chaos. Môžem urobiť len krok, ale ja potrebujem vždy myslieť aj na ťah na bránku.
- Alebo niekto chce len spustiť reklamu na facebooku na konkrétnu ponuku. Ale obsah jeho fb stránky nemá hlavu ani pätu. Vlastne ti úplne ani nie je jasné, čo robí. Alebo na fb poriadne nemá nič, z čoho by si fanúšik urobil aspoň prvý dojem. Alebo je zahltený ponukami, prípadne je ako psí čumák, chladný, neosobný, nemá emóciu, šťavu. A preto chceme na kurze začať od základov, aby všetci pochopili súvislosti a psychológiu predaja. Potom bude oveľa jednoduchšie robiť zmysluplný marketing, ktorý prináša výsledky.
3. Pre koho je kurz určený?
Kurz je primárne pre tých, ktorí chcú začať od začiatku, aby im aj do budúcna marketing dával zmysel. Nemyslím tým len tých, ktorí začínajú podnikať. Aj tých, ktorí sú už nejaký čas na trhu, ale pochopili, že bez marketingu v dnešnom svete neprežijú. Chcú ho konečne robiť cielene, príp. rozbehnúť nový projekt, nový produkt… Ak sa rozhodnú niektoré časti marketingu v budúcnosti aj delegovať, alebo zveriť firmám, agentúram, budú ich vedieť usmerniť a posúdiť, či idú správne. Je pre podnikateľov, ale nielen pre nich. Aj pre ľudí z ich tímu a myslím, že aj začínajúci marketéri sa veľa naučia.
4. Prečo ste sa rozhodli, že lektorovať budete obe?
Marianna je moja žiačka. Dnes je v marketingu veľmi dobrá a má výsledky. Pochopila, že marketing je cesta, našla si tú svoju a neschádza z nej. Stretávali sme sa aj na konzultáciách. Po pár sedeniach neraz prišla s tým, že: “Pomohla som kamoške s týmto a týmto… Pozri na ten rozdiel.” Som na ňu hrdá, obzvlášť preto, že ju marketing neživí. Vnímam jej účasť na kurze ako prínos. Vie sa podeliť so svojimi skúsenosťami a poradiť ľuďom, ako to pochopila ona. Úprimne, ona bola iniciátorom tohto kurzu. Ona ma (vlastne nás obe) do realizácie tohto nápadu dokopala, za čo som jej vďačná. Je okrem iného aj skvelý motivátor. Veď zistíte, tí, ktorí ju zažijete :).
5. Akým témam sa budete počas jednotlivých novembrových pondelkových dopoludní venovať?
Témy sme vyskladali tak, aby zapadli do seba ako puzzle. Od toho, ako si vytvoriť vlastnú identitu a držať sa jej, cez poznanie svojho zákazníka, ako s ním komunikovať online, akú úlohu zohrávajú emócie a príbehy v marketingu, ako tvoriť texty, články, ktoré majú všetko, čo majú mať a nič navyše, čo tvorí základ fungujúceho webu, ako spravovať sociálne siete, až po prípravu newslettra, či grafiky na sociálne siete v jednoduchej Canve. Ako si online vytvoriť úžasný vzťah so zákazníkom, aby nemal dôvod odchádzať ku konkurencii. Okruhy tém nájdete na mojom webe.
6. Marianna, Vy ste už workshop, ktorý Danielka organizovala, absolvovali. Aké boli Vaše dojmy ako účastníčky?

Marianna Púšová – lektorka kurzu Novembrové marketingové pondelky, ktorý je určený nielen pre začínajúcich podnikateľov
Workshop som absolvovala minulý rok v máji a bola som z neho nadšená. Konečne niečo, čo malo hlavu a pätu, bolo to ucelené. Žiadne zbytočné omáčky, Danielka šla priamo k veci, dávala rôzne príklady a ukážky priamo z praxe. To som potrebovala, lebo mala som naštudovanú samú teóriu, ale nevedela som to preniesť do praxe. Danielka to zmenila a nasmerovala nás. Z kurzu som odchádzala veľmi motivovaná a spokojná.
7. Od našich klientov často počujem, že si najali odborníka, ktorý im pomôže so získaním nových zákazníkov, reklamnými kampaňami a s odstupom času, keď sa pýtam na ich názor a spokojnosť, sa žiaľ dozviem, že to boli len vyhodené peniaze von oknom. Máte aj Vy, Marianna, podobnú skúsenosť, na základe ktorej ste si povedali, že je dobré, ak Vy ako podnikateľka ovládate aspoň základy digitálneho marketingu?
Počas leta sme s mojou kolegyňou chceli nadviazať spoluprácu s jednou pani marketérkou v Bratislave. Ale bolo to strašné. Komunikácia s ňou bola zdĺhavá, poriadne sa nám ani neozývala, nedodržiavala dohodnuté termíny, nevedeli sme sa nikam dopracovať. Tak sme to s ňou museli ukončiť. Potom som oslovila Danielku a dohodli sme sa na spolupráci. S jej pomocou som vytvorila nový web, napísali sme komplet nové texty, ktoré boli trefnejšie a zmysluplnejšie. Pomohla mi nastaviť štýl príspevkov a ich vizuál. Veľa som sa počas našich stretnutí naučila. Až tak, že som i ja školila malý kolektív základy marketingu na Facebooku a Instagrame.
8. Aká je cena za kurz a kde sa môžu záujemcovia prihlásiť?
Pre prvých, ktorí to stihnú do 23. 10. je cena za 4 novembrové pondelkové dopoludnia 120 €. Plus získajú bonus 30 min. individuálne poradenstvo. Po tomto termíne je cena 150 €. Nepôjde o masovku, ale zámerne o menší kurz, aby bol čo najplodnejší a najosobnejší pre každého účastníka. Miest máme len 10. Kurz bude v príjemnom prostredí jazykovej školy Vista v Nitre, s bezplatným a dobre dostupným parkovaním. Takže už teraz sa tešíme na november a na spoločnosť tých, ktorí sa rozhodli posunúť svoj marketing o level vyššie. Prihlásiť sa môžete na webe danielinopero.sk/vzdelavanie.