5 rýchlych tipov ako vyťažiť z vianočnej sezóny maximum
Vianočná sezóna je v plnom prúde a preto by sme vám radi ponúkli ďalších 5 tipov ako zvýšiť počet konverzií (splnení stanovených cieľov – napr. odoslanie objednávky, formulára …). Inšpiráciu sme našli v infografike na blogu MarketingProfs.com:
Obrázky a videá
Používajte obrázky vo vysokom rozlíšení a požadovaných rozmeroch (napr. pre Facebook reklamy 700 x 366px). Vhodné je zazoomovať aj na konkrétny detail. Video s návodom alebo prezentáciou produktu dokáže zdvihnúť počet konverzií až o 80%. 64 – 85% respondentov uviedlo, že oveľa radšej zrealizujú nákup, ak si predtým mohli prezrieť manipuláciu s produktom.
Referencie
Až 60% používateľov uviedlo, že pred samotným nákupom hľadá referencie od zákazníkov. Preto odporúčame napr. službu Overené zákazníkmi od Heureka.sk. V infografike sa uvádza optimálny pomer pozitívnych/negatívnych referencií ako 9:1. Ak ste získali negatívnu referenciu, pôsobíte naopak oveľa dôveryhodnejšie ako firma, ktorá má od zákazníkov len samé chválospevy .
LiveChat
63% respondentov uviedlo, že sa vracia na stránky, ktoré poskytujú live chat support. 38% zákazníkov zrealizovalo objednávku prostredníctvom live chatu a 90% zákazníkov označilo tento spôsob komunikácie so zákazníkmi ako nápomocný. Návod ako implementovať LiveChat do web stránky/eshopu vo Flox 3.
Urgencia
Limitované kolekcie, časovo obmedzené ponuky, špeciálne hodiny výpredajov alebo zobrazovanie počtu kusov produktov skladom. Ideálne je takéto ponuky zobrazovať aj v rámci dynamického remarketingu.
Rôzne platobné možnosti
Nie každý preferuje platbu na dobierku alebo prevodom. Preto v BiznisWebe ponúkame viac ako 10 platobných, resp. splátkových systémov. Vybrať si môžete napr.:
- VISA, MasterCard, Maestro
- PayPal
- GoPay
- TrustPay
- 24 Pay
- TatraPay od Tatra Banky
- Sporopay od Slovenskej sporiteľne
- VÚB platby
- HomeCredit
- Cetelem
- Quatro
Ďalšie tipy ako zvýšiť vianočné tržby napr. prostredníctvom súťaží na Facebooku alebo kampaní v porovnávačoch, nájdete aj tu.