Success Story – Začiatky boli veľmi naivné, ale predaj cez e-shop nám online podnikanie značne uľahčil
Pani Klára s manželom mala od začiatku jasný plán – predávať kupeľňové príslušenstvo v dostupných cenových hladinách, ktoré neponúka stovka dalších obchodníkov.
A tak sa rozhodli kúpeľňové batérie, sprchové masážne panely alebo kúpeľňové doplnky dovážať priamo zo zahraničia.
Aké sú ich zkúsenosti s podnikaním na internete a prevádzkovaním e-shopu v ČR?
Hľadali sme riešenie, ktoré nám pomôže ušetriť čas aj peniaze
Preto otestovali asi 4 redakčné systémy, aby si vytvorenie web stránky, resp. eshopu otestovali na “vlastnej koži”.
Test sa oplatil, našli prenájom eshopu, ktorý bol najintuitívnejší a najlepšie vyhovoval ich predstavám.
Preklepli si aj CEO spoločnosti a teraz ponúkajú to najmodernejšie a najkvalitnejšie kúpeľňové zariadenie a príslušenstvo za najlepšie, teda OK ceny.
“Pre formát našej spoločnosti nebolo nutné špecifikovať a vyvíjať prostredie na mieru, čo určite ušetrilo veľa nervov a času na začiatku podnikania,” dodáva pani Klára.
Najtažšie je zohnať niekoho spoľahlivého za rozumné peniaze
Keďže sa chceli manželia Rychetskí presadiť na internete čo najrýchlejšie, museli sa intenzívne zaoberať tiež SEO a marketingovými aktivitami.
“Tu sme zistili, že nastavenie ppc reklám nie je jednoduché a pre každého, že si vyžaduje neustálu analýzu a vyhodnocovanie dát. Nájsť odborníka, ktorý by nám s týmto pomohol sa však ukázalo ako jeden z hlavných problémov funkčnosti celého spôsobu predaja – môj osobný názor je, že väčšina týchto “digital” on-line ľudí, je len banda kecálkov nevykonávajúcich prakticky žiadnu činnosť. Preto, či sme chceli alebo nie, museli sme sa naučiť aspoň základy tejto činnosti.”
V ČR stále vedie Seznam
Za hlavnú výhodu podnikania na internete považuje pani Klára nízke prevádzkové náklady a rýchlosť s akou dokážete reagovať na potreby trhu.
Nevýhodou je ale fakt, že primárne najvyužívanejším vyhľadávačom v ČR je stále Seznam.cz.
Poznámka: článok bol publikovaný na portáli SuperŽenská.cz