Nezobrazuje vám Facebook reklamy? Vieme prečo!
V našom článku na blogu o podnikaní na internete sme vás informovali o zmenách, ktoré priniesol Facebook Power Editor v tomto roku.
Ďalšou podstatnou inováciou, ktorá môže negatívne ovplyvniť zobrazenie vašej reklamnej kampane na Facebooku, je nutnosť dodržať maximálne 20% textu v obrázku.
To, podľa pravidiel Facebooku, docielite tak, že si “rozporcujete” obrázok na 5×5, teda celkovo 25 políčok, a text vložíte len do 5 z nich.
Ak máte k dispozícii Adobe Photoshop, zistíte množstvo textu jednoducho:
1. Otvoríte si vo Photoshope konkrétny obrázok, ktorý však musíte mať v rozmeroch 700 x 366 px (rozmer vyžaduje Facebook Power Editor).
2. Ďalej si zobrazíte mriežku – View-Show-Grid:
3. a nastavíte 5×5 okienok:
Edit – Preferences – Guides, Grids and Slices – Grid: Gridline Every: 20% a Subdivisions: 1
V prípade, že Photoshop k dispozícii nemáte, môžete využiť online nástroj na adrese http://www.social-contests.com/check-image/
Po nahraní vlastného obrázku vyklikáte jednotlivé okienka obsahujúce text a hneď vidíte, či spĺňate podmienky Facebooku:
Ak sa vám nepozdáva ani jedno z uvedených riešení, ostáva už len nástroj samotného Facebooku na adrese – https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
Rovnako uploadujete váš obrázok vo Facebok Power Editorom požadovanom rozmere a vyklikáte jednotlivé okienka s textom:
Ak sa chcete dozvedieť viac o podmienkach zobrazovania reklám na Facebooku, prečítajte si dokument.
Ak chcete na Facebooku tvoriť príspevky, ktoré vašich fanúšikov zaujmú, inšpirovať sa môžete v nasledujúcej infografike, ktorá je výsledkom analýzy 1.5 milióna príspevkov od viac ako 6000 úspešných Facebook Pages.
Zdroj: http://fbrep.com/SMB/TextPolicy.pdf
http://trackmaven.com/blog/2014/08/nuts-bolts-perfect-facebook-post/