10 tipov, ako zvýšiť konverzný pomer počas predvianočných online nákupov
Nezobrazuje sa Vám tento newsletter korektne? – kliknite sem.
Vážení klienti,
už ste sa zamýšľali nad tým, ako tento rok oslovíte nových zákazníkov vášho e-shopu v rámci predvianočných nákupov na internete?
Ponúkame vám 10 spôsobov zverejnených na portáli Econsultancy.com, ktorými sa môžete inšpirovať a zvýšiť váš konverzný pomer.
1. Privítajte návštevníkov vášho internetového obchodu
Môžete pripraviť animovaný banner prostredníctvom programov, ktoré sme vám predstavili v našom článku na blogu o podnikaní na internete.
Video zverejnite na cieľovej stránke, v prípade, že zákazníkov oslovujú vaše PPC reklamné inzeráty. Pokiaľ ste PPC reklamu tento rok nejakým spôsobom obišli, animované video môžete zverejniť na titulnej stránke.
Video alebo banner by mali prezentovať a charakterizovať vašu spoločnosť a samozrejme produkty, ktoré ponúkate.
2. Investujte do vianočnej šablóny
V rámci redakčného systému FLOX 2.0 vám ponúkame vianočné šablóny zdarma. Aktivovať si ich môžete v administrácii www stránky, v sekcii Design:
V prípade, že vás uvedené grafické šablóny neoslovili, môžete si doobjednať vytvorenie unikátnej hlavičky webu za 149 € bez DPH.
3. Limitujte akcie
Využite taktiku zľavomatov:
a limitujte predaj produktu konkrétnym dátumom. Nie je potrebné investovať do odpočítavania, stačí vhodne zvoliť napr. doplnkové pole indikátor s dátumom ukončenia akcie.
4. Nezanevrite na darčekové certifikáty a vernostné zľavy!
Okrem zľavových certifikátov, ktoré môžete vašim zákazníkom už teraz zasielať s objednávkou, odmeňte stálych zákazníkov zľavou na ďalší nákup vo výške napr. 10%.
Ak predávate napr. kozmetiku alebo parfémy, máte k dispozícii ďalší spôsob – priložiť k objednávke napr. vzorku nového parfumu a pod.
5. Informujte zákazníkov, že produkt je skladom!
Rovnako, ako v bode č. 3, aj v tomto prípade môžete využiť farebný indikátor, aby ste znázornili, že produkt máte na sklade a k zákazníkovi dorazí napr. do 3 dní.
6. Ponúkajte aj alternatívne produkty!
Odsledujte, o aké produkty majú vaši zákazníci najväčší záujem. Pripravte im ponuku „na mieru“!
K parfému ponúknite zákazníčkam aj parfumované mlieko a pod.
7. Online a offline ponuka musia byt rovnaké!
Tovar, ktorý ponúkate v e-shope by mal byť k dispozícii za rovnakú cenu aj vo vašej kamennej predajni a naopak.
Zákazníci musia mať pocit, že s nimi jednáte fér.
8. Ponúknite možnosť darčekového balenia
V rámci možností dodania môžete ponúknuť aj túto možnosť, ktorá najmä v období predvianočného zhonu ušetrí zákazníkom čas. Ideálne je, ak dáte zákazníkom na výber, akým spôsobom má byť darček zabalený – dekoračný papier, darčeková taška atď.
9. Dajte si záležať na reklamačnom poriadku a obchodných podmienkach!
Ak ste práve založili internetový obchod, presvedčte sa, či ste podrobne definovali, za akých podmienok je možné tovar vrátiť a aké sú podmienky reklamácie.
10. Predstavte najpredávanejšie produkty!
Ukážte zákazníkom, ktoré produkty patria medzi vaše „bestsellery“. Zvoľte napr. dynamický banner.
Aktuálne novinky o CMS Flox 2.0 nájdete na našich stránkach.
Novinky zo sveta internetového marketingu, SEO, PPC nájdete na našom blogu o podnikaní na internete.
Diskusia k článku