Novinky zo sveta PPC reklamy
PPC reklama (Pay Per Click) je najefektívnejší typ reklamy. Umožňuje najpresnejšie meranie návštevnosti, konverzií a cieľov a je možné spustiť ju prakticky okamžite. Hlavnou výhodou je, že vďaka PPC reklame platíte len za návštevníkov, ktorí majú o Vaše produkty alebo služby reálny záujem.
PPC reklama pomáha zvýšiť obrat e-shopu alebo získať nových návštevníkov pre www stránky v platených výsledkoch vyhľadávania.
PPC reklamu môžete využiť v rámci Google AdWords (Google), Etarget (Zoznam.sk), Sklik (Seznam.cz) alebo napr. na Facebooku.
mClick od „Chovanců“
Novinkou na českom trhu je PPC reklamný systém mClick, kt. by mal začať fungovať v októbri 2012.
mClick plánuje spojenie všetkých používateľských služieb do 1 administračného rozhrania.
mClick ponúka 3 možnosti využitia:
- inzercia vlastných produktov a služieb
- možnosť zarábať prostredníctvom svojich www stránok
- pasivný príjem získavaním ďalších používateľov mClicku
Reklamy inzerentov sa budú zobrazovať na tematicky príbuzných weboch, kt. daná cieľová skupina navštevuje.
Či sa konkrétny inzerát zobrazí, závisí od relevancie inzerátov k obsahu webovej stránky.
Viac informácií nájdete na mclick.cz
Sklik v obsahovej sieti už aj s náhľadom
Podľa Sklik blogu reklamy v kontextovej sieti budú mať obrázkový náhľad.
Screenshoty sa zatiaľ zobrazovali len v prirodzených výsledoch vyhľadávania a u inzerátov v TOP pozíciách.
Sklik pripravil šablóny reklamných formátov o rozmeroch:
- 336 x 280
- 400 x 280
- 468 x 282
- 728 x 100
- 950 x 100
Náhľady cieľových stránok vytvára generátor Skliku, ak by ste chceli v rámci kontextovej reklamy zobrazovať vlastný obrázok, máte smolu.
Rozšírené odkazy od AdWords oficiálne spustené
Enhanced Sitelinks (Rozšírené odkazy na podstránky), ktoré sa zobrazujú pod reklamným textom, môžu okrem obrázkov obsahovať aj ďalšie 2, 4 alebo 6 odkazov.
Rozšírené odkazy na podstránky sa spúšťajú postupne v jednotlivých krajinách.
Viac informácií o rozšírených odkazoch a postup, ako ich v rámci AdWords nastaviť nájdete v nápovede AdWords.
Zdieľané rozpočty v Google AdWords
Perfektná vec od AdWordsu – denný rozpočet môžete rozdeliť do viacerých kampaní.
Resp. nastavíte si jeden rozpočet, ktorý budú zdieľať Vaše PPC kampane.
Nastavenie je rýchle a jednoduché: