Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

PPC reklama na Facebooku

Najväčšia sociálna sieť Facebook sa každým dňom rozrastá o neuveriteľné množstvo používateľov. V roku 2017 využívalo Facebook 2,5 milióna osôb, z toho 1,3 milióna žien a 1,2 milióna mužov. Zaujímavé je, že až 400 000 z týchto používateľov má nad 50 rokov, kategóriu 60 a viac rokov zastupovalo 170 000 používateľov.

Preto je reklama na Facebooku veľmi zaujímavá na oslovenie nových, potenciálnych zákazníkov.

Výhody PPC reklamy na Facebooku

  • Jeden z najzaujímavejších reklamných kanálov.
  • Presné cielenie podľa veku, záujmu, jazyku aj regiónu.
  • Podrobné štatistiky efektivity kampaní.
  • Facebook je jednotkou medzi socialnymi sieťami.

Reklamu na Facebooku môžeme cieliť na jednu krajinu, pohlavie, vekovú skupinu a iné – tieto informácie ale nemá vyplnené veľké množstvo používateľov Facebooku, preto odporúčame cieliť iba na príslušný štát.

 

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V BiznisWebe pracujem od r. 2009, začínala som na supporte, kde som mala skvelú príležitosť zoznámiť sa s reálnymi potrebami a otázkami podnikateľov či majiteľov e-shopov a webstránok. A preto sa snažím hľadať také témy, ktoré vám ponúknu užitočné odpovede. Máte iný názor? Budem vďačná za váš feedback - kvasnicova@irisoft.sk :)

Diskusia k článku

Všetky dôležité informácie o podnikaní na internete, inšpiratívne príbehy a tipy od úspešných e-shopárov nájdete aj v našom ebooku Ako a v čom začať podnikať

Ako a v čom začať podnikať