Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Zlatým partnerom konferencie #esko2017 je DPD SK

BiznisWeb a zlatý partner DPD SK organizuje konferenciu esko2017. Cieľom konferencie je ponúknuť odpovede na všetky otázky spojené s podnikaním na internete. Už 22.9.2017 sa vám predstavia poprední spíkri slovenskej e-commerce scény, aby vám odovzdali najnovšie poznatky z online sveta. Okrem toho sa naučíte písať trefné predajné texty, ako spracúvať osobné údaje vašich zákazníkov alebo podnikať v súlade so slovenskou legislatívou.

Zlatý partner DPD SK pre vás taktiež pripravuje zaujímavú prednášku. Chcete vedieť, o čom bude? Spýtal som sa Mgr. Andrei Bačíkovej, MBA, Marketingovej a PR manažérky spoločnosti DPD, za vás :):

1. DPD SK sa stala Zlatým partnerom konferencie esko2017. Čo Vás na pripravovanej konferencii najviac zaujalo a prečo ste sa rozhodli podporiť 1. konferenciu pod taktovkou BiznisWebu?

Konferencia esko je určená internetovým obchodom. DPD SK, člen skupiny DPDgroup, je kuriérskou spoločnosťou, a teda veľmi úzko spolupracujeme s internetovými obchodmi. V podstate sme ich zástupcom u zákazníka pri doručení tovaru. Doručenie tovaru je súčasťou skúsenosti zákazníka s nákupom v e-shope a DPD má v tejto oblasti dlhoročné skúsenosti, preto vieme e-shopárom poradiť, čo by mali od kuriérskej spoločnosti žiadať, na čo sa zamerať pri doručovaní tovaru, aby sa príjemca cítil komfortne a mal možnosť zariadiť sa podľa svojej aktuálnej potreby alebo programu v deň doručenia zásielky. Esko2017 je prvým ročníkom konferencie. Partnerom sme sa stali aj preto, lebo sa nám páči úmysel spoločnosti BiznisWeb priniesť prevádzkovateľom internetových obchodov informácie, ktoré im pomôžu pri smerovaní ich podnikania a možno budú aj inšpiráciou pre rozšírenie obchodných aktivít.

2. Medzi spíkrami sa predstaví aj zástupca Vašej spoločnosti – DPD SK. O čom bude Vaša prednáška? Chystáte nejaké novinky, prípadne výhodnejšie ponuky pre návštevníkov konferencie?

Pred niekoľkými mesiacmi DPDgroup vykonala v celej Európe prieskum nákupného správania zákazníkov v internetových obchodoch, takže okrem informácií o službách kuriérskej spoločnosti, na ktoré by sa mali e-shopy sústrediť pri doručovaní tovaru svojim zákazníkom, sa obchodný riaditeľ DPD, Ľuboš Otto, vo svojej prednáške zameria aj na nákupné správanie zákazníkov na Slovensku, či okolitých krajinách a v Európe. Myslím, že pre majiteľov internetových obchodov to môžu byť zaujímavé informácie.  

3. Majitelia e-shopov majú vo FLOX 3 celkovo až 6 možností priameho napojenia na dopravcov. Aké sú podľa Vás hlavné argumenty, prečo by mali e-shopári využívať práve napojenie internetového obchodu na DPD? Čo naviac ponúkate e-shopárom Vy?

Dôležité je, čo internetový obchod od kuriérskej spoločnosti očakáva. Či je orientovaný len na nízku cenu prepravy, alebo chce poskytnúť zákazníkom aj určitý komfort pri nákupe vo svojom obchode. DPD poskytuje kvalitný moderný servis s dlhoročnou tradíciou, v rámci Európy už viac ako 40 rokov a na Slovensku 15 rokov. Máme služby, ktoré sú prispôsobené nielen medzifiremným zásielkam, ale aj doručovaniu na súkromné adresy, ktoré má svoje špecifiká. Možnosť ovplyvniť termín alebo adresu doručenia už po odoslaní zásielky považujeme za samozrejmosť. Dnes sú zákazníci DPD informovaní o presnom hodinovom časovom rozsahu, kedy k nim príde kuriér.  

Viete, prečo je vstupné na konferenciu esko2017 také nízke?

dotované vstupné na konferenciu esko2017Nakoľko organizátor BiznisWeb.sk a zlatý partner,  DPD SK, výrazne prispeli na organizáciu konferencie, máte možnosť kúpiť si lístok na esko2017 len za 45 € (resp. 30 € bez obeda).

Ak ste už niekedy absolvovali podobnú konferenciu, viete, že cena bola minimálne 2x vyššia.

Preto sme veľmi vďační, že sa nám vďaka tejto dotácii podarilo osloviť profi spíkrov, ktorí vám tak môžu odovzdať najnovšie poznatky z online marketingu a tipy pre zefektívnenie vášho podnikania už 22. septembra 2017 vo Facility System Hube v Trenčíne. Využite dotované vstupné aj vy! Zarezervujte si svoj lístok už dnes:

vstupenky na konferenciu esko2017

 

Napojili ste svoj e-shop na dopravcu DPD? Nezabudnite svojich zákazníkov informovať o tom, že preprava vašich zásielok je ekologická a nezanecháva žiadnu uhlíkovú stopu. Stačí si na webstránku či e-shop vložiť niektorý z pripravených bannerov.

Všetky dôležité informácie o konferencii esko nájdete cez FB event alebo priamo na webe esko2017.sk.

Tešíme sa na vás 22. septembra 2017.

avatar
Autor: Lukáš Koprivňanský Lukáš pracuje ako Key Account Manager pre klientov BiznisWeb.sk a ByznysWeb.cz. V malíčku má však aj HTML a CSS a tak Vám rád pomôže aj s drobnými webdizajnovými úpravami.

Diskusia k článku

Všetky dôležité informácie o podnikaní na internete, inšpiratívne príbehy a tipy od úspešných e-shopárov nájdete aj v našom ebooku Ako a v čom začať podnikať

Ako a v čom začať podnikať