Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Ako vyzerá úspešný e-shop a webstránka?

Krásny deň prajeme,

do konca uhorkovej sezóny máte ešte kopec času na vylepšenie svojho e-shopu či webstránky.

Ak neviete, kde skôr začať, jednou z možností je zúčastniť sa 22. septembra 2017 našej konferencie esko2017.

Známi slovenskí spíkri, z rôznych oblastí týkajúcich sa podnikania na internete, vám odovzdajú svoje know-how a tipy pre zefektívnenie vášho online biznisu.

Navyše, vďaka dotovanému vstupnému od zlatého partnera – DPD SK je cena vstupenky naozaj nízka. Veď, posúďte sami :):

vstupenky na konferenciu esko2017

ako vyzerá úspešný e-shop a webstránkaAko vyzerá úspešný e-shop/web?

Ako vybudovať úspešný e-shop alebo webstránku je jedna zo základných otázok podnikateľov.

Jedná sa o kontinuálny proces, neustále aktualizácie, inovácie atď. Ak chcete mať aj vy úspešný e-shop, základom je, že nebude obsahovať žiadny z nasledujúcich prvkov:

1. GIF na titulke

Áno, ak máte perfektné gifko, treba ho zdieľať do sveta, ale určite nie na titulnej stránke vášho webu. Navyše, ak má cez 5 MB a práve ste si cez PPC „odchytili“ zákazníka v dovolenkovej destinácii s obmedzenejším internetovým pripojením, hneď ho aj strácate. Nechcete predsa vyhadzovať svoje financie von oknom.

2. AutoPLAY

Nie je nič horšie, ako keď sa vám pred načítaním stránky začne prehrávať absolútne nevhodné mp3 či video. Toto sú praktiky z čias, kedy bolo IN napr. počítadlo návštev TOPLIST alebo počasie na webe. Takto to rozhodne nerobte :)!

3. Privítanie

„Vítame Vás na našom webe, sme veľmi radi, že ste k nám zavítali…“ Poznáte to, však? Ale v online svete radšej poďte rovno k veci, nestrácajte čas prázdnymi frázami. Rovno predstavte výhody nákupu u vás, vašu ponuku alebo novinky.

4. JA, MY

Dajte si pozor aj na egocentricky ladený obsah, korý prehnane prezentuje vaše úspechy alebo získané ocenenia. Porozprávajte svoj príbeh, ktorý zaujme oveľa viac ako vystatovanie. #storytelling je kľúčom k úspechu vašej obsahovej stratégie.

5. Nekvalitné obrázky

Ak je váš e-shop napojený na XML feed dodávateľa, ktorý v rámci „aktualizácie“ zmení cestu k obrázkom, strácate zákazníkov. Nehovoriac o nekvalitných obrázkoch v extrémne malých rozmeroch. Snažíte sa ich síce zväčšiť, no nepomôže ani produktová lupa. V rámci napojenia  na XML od dodávateľa preto požiadajte o možnosť nafotiť si vlastné produktové obrázky.

 

Veríme, že sme vás v rámci inovácií webu či internetového obchodu inšpirovali.

Uvedené body sú overené praxou a skúsenosťami e-shopárov z BiznisWebu, ktorých príbehy nájdete aj na blogu.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Radi vám poradíme :).

A nezabudnite, 22. septembra 2017 máte jedinečnú šancu posunúť vaše podnikanie o poriadny krok pred vašu konkurenciu.

Konferencia esko2017 je tu pre vás, e-shopárov a podnikateľov z BiznisWebu 🙂

avatar
Autor: BiznisWeb.sk Tvorba webstránky a e-shopu s moderným a responzívnym dizajnom vo vlastnom redakčnom systéme Flox 3. Vytvorte si web či eshop zdarma.

Diskusia k článku

Všetky dôležité informácie o podnikaní na internete, inšpiratívne príbehy a tipy od úspešných e-shopárov nájdete aj v našom ebooku Ako a v čom začať podnikať

Ako a v čom začať podnikať