Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

SEO Sprievodca pre váš e-shop – pomôže aj cez Vianoce

seo tipy, ako zaujať zákazníkov e-shopuPodnikáte na internete a bojujete s nízkou návštevnosťou e-shopu či webstránky? Chyba bude zrejme v SEO! Našťastie je tu SEO Sprievodca priamo v admine vášho webu.

So SEO viete pohnúť aj vtedy, keď vás tlačí čas

Od začínajúcich podnikateľov často počujeme, že je pre nich SEO španielska dedina.

V BiznisWebe preto ponúkame také riešenie pre e-shopy a webstránky, ktoré šetria nielen peniaze, ale aj váš čas. Okrem rád, ako na SEO, SEO pohotovosti alebo telefonickej, či osobnej konzultácie, nájdete v administrácii svojho e-shopu či webu SEO Sprievodcu.

Naučí vás, že pre vyhľadávače sú dôležité kľúčové slová. A to nielen v samotných textoch, ale aj v H-nadpisoch, title, alternatívnych popisoch obrázkov či názvov produktov, kategórií a stránok.

 seo sprievodca v e-shope

A kde nájdete tie správne kľúčové slová pre svoje vianočné kampane či reklamné zostavy, alebo newslettre?

Okrem Analytics a Search Console odporúčame našim klientom aj Google KeyWord Planner alebo Návrh klíčových slov.

Ako zaujať zákazníkov nielen cez Vianoce

Najlepšie oslovíte svoju cieľovú skupinu, ak predávate úžitok z vašich produktov alebo služieb. Ten pomôžu dotvoriť aj:

  1. články a odpovede v sekcii FAQ – Časté otázky,

  2. newslettre s reálnymi ukážkami, gif obrázkami alebo ikonky v predmete e-mailu,

  3. vysvetľujúce videá, napr. v produktovej fotogalérii,

  4. recenzie a komentáre samotných používateľov/zákazníkov,

  5. alebo prepojenie e-shopu s aplikáciou TOMIKUP

  6. atď.

Na rastúci počet vianočných objednávok má určite vplyv aj:

  • samotný webdizajn (ideálne responzívny),

  • poradenstvo k nákupu – napr. aj live chat,

  • rôzne možnosti dopravy, vďaka ktorým stihnú zákazníci nakúpiť aj tesne pred Vianocami,

  • napojenie na dopravcov, ktoré šetrí váš čas pri tak veľkom nápore zákazníkov,

  • ponúknutie bonusov, darčekov k objednávke alebo pribalenie darčekového certifikátu pre ďalší nákup so zľavou,

  • komunikácia so zákazníkmi na sociálnej sieti – skúste aj tu pôsobiť ako nákupný poradca, vyberte produkty, ktoré doporučujete ako darček pre ženu/muža, dieťa, svokru …

  • Alebo čokoľvek iné, z čoho máte pocit, že uľahčí premýšľanie a hľadanie vašim zákazníkom. Napríklad aj platené reklamné kampane alebo možnosť bezplatne vrátiť produkt napríklad do konca januára 2017.

Pokiaľ je táto vianočná sezóna vaša prvá, robte všetko preto, aby sa vaši návštevníci cítili na vašom e-shope ako v bavlnke, starajte sa o nich, dajte im pocit, že sú pre vás výnimoční. Len tak máte šancu, že sa k vám vrátia aj nabudúce.

Viac tipov, ako pripraviť svoj e-shop na vianočnú sezónu nájdete aj v našom ďalšom článku.

Prajeme vám veľa nových, spokojných zákazníkov, a to nielen z tohtoročnej vianočnej sezóny.

podpis-sk

Poznámka: viac informácií o unikátnom sprievodcovi v BiznisWebe nájdete aj na LUPA.cz.

avatar
Autor: BiznisWeb.sk Tvorba webstránky a e-shopu s moderným a responzívnym dizajnom vo vlastnom redakčnom systéme Flox 3. Vytvorte si web či eshop zdarma.

Diskusia k článku