Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Kde bolo, tam bolo, 20.9.2016 v Impact Hube, dobre bolo. Alebo, ako bolo na 8.ročníku Pricemania Academy KickOff

Tohtoročná jeseň začala pre e-shopárov veľkolepo. Pricemania odštartovala už 8.ročník Pricemania Academy KickOff, kde sa stretli naozaj skvelí spíkri nielen zo Slovenska, ale aj z Čiech. Kto nebol, prišiel o veľa…

A viete, čo? My sme boli a čo sme sa dozvedeli, nenecháme si len pre seba. Spísali sme pre vás krátky reportík :)

Michala Krála hneď po úvodnom príhovore vystriedal expert na UX dizajn – Jan Kalianko z ČR. Na praktických príkladoch vysvetlil, ako dokáže zle spravený a maximálne neprehľadný detail produktu odradiť potenciálnych zákazníkov. My sme si toho vedomí, aj preto sa môžete tešiť na novinky, ktoré vás čakajú s najnovším updatom.

Jakub Černý z ČR nám porozprával o personalizácií e-shopov a o tom, aké funkcie dokážu zdvihnúť obrat vášho e-shopu. Prezradil nám aj tipy, ako s týmito nástrojmi čo najefektívnejšie pracovať. Z jeho prednášky sme si odniesli kopec zaujímavých podnetov a nápadov, ako pre vás, našich klientov, ešte viac vyladiť Flox tak, aby ste z vášho podnikania vyťažili maximum.

Vladimír Přichystal a Luděk Volejník z Mergado rozprávali, ako optimalizovať XML feedy pre porovnávače. Pozitívne je, že v tomto smere vy, klienti BiznisWebu, máte náskok pred konkurenciou, pretože XML feedy si dokážete upraviť podľa vašich potrieb priamo vo svojom e-shope.

V panelovej diskusii, ktorú moderoval Michal Král  (CEO Pricemania) rozoberali Marián Zeleniak (e-commerce manažér v agentúre ui42) s Michalom Bratom  (marketinovým manažérom  Martinus) a Jaroslavom Chrapkom (zakladateľom e-shopu Dedoles.sk) zahraničné trhy a výzvy, ktoré vás na nich čakajú.

Podľa skúseností všetkých zúčastnených, nie je možné dopredu predpokladať, ako váš vstup na zahraničný trh dopadne a ako bude prebiehať. Každý zahraničný trh je veľmi odlišný. Klienti v jednotlivých krajinách majú od e-shopov rozdielne očakávania a nároky. Samozrejme, záleží aj od odvetvia podnikania a úrovne konkurencie.

Účastníci panelovej diskusie sa jednoznačne zhodli v tom, že aktuálne najzaujímavejším trhom je Maďarsko a Rumunsko.

Veľká výzva je aj napriek jazykovej príbuznosti Česká republika. Za jeden z najťažších trhov je v našej geografickej lokalite považované Poľsko.

Ako to vidíte vy? Súhlasíte, alebo máte iné skúsenosti so zahraničným trhom? Neváhajte sa s nimi podeliť v komentároch.

Témy, naozaj nadupané, čo poviete? Ak máte chuť a čas, pozrite si videozáznam a prezentácie.

My v BiznisWebe sa už tešíme na školenia a workshopy, ktoré čakajú aj na vás v rámci Pricemania Academy. A navyše, ako každý rok, aj teraz máte možnosť objednať si ich s 15% zľavou. Skvelé, však? :)

Zľavový kód na váš čaká v administrácii vášho e-shopu alebo webstránky, v sekcii Nastavenia – Výhodné ponuky.

Prajeme vám príjemné vzdelávanie a úspešné aplikovanie nových poznatkov v praxi, priatelia. Nech váš okruh zákazníkov a biznis rastie každým dňom.

podpis-sk

avatar
Autor: Lukáš Koprivňanský Lukáš pracuje ako Key Account Manager pre klientov BiznisWeb.sk a ByznysWeb.cz. V malíčku má však aj HTML a CSS a tak Vám rád pomôže aj s drobnými webdizajnovými úpravami.

Diskusia k článku