Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Viete, koľko stojí halloween? E-Commerce a #Halloween

halloween-ecommerceAk patríte medzi nadšencov Halloweenu, možno vás dnes poteší infografika z dielne Nextopia.

Tá mapuje, koľko utratili Američania za Halloween v roku 2013.

Až 158 miliónov respondentov uviedlo, že minulý rok Halloween oslavovalo a na halloweenske kostýmy utratili spolu 6,9 miliárd dolárov. Pričom 41% z nich nakupovalo na internete.

Tento rok sa odhaduje, že sa osláv zúčastní až 41,2 miliónov detí vo veku 5-14 rokov.

Medzi najpopulárnejšie položky patria nepochybne:

popular-polozky-halloween

Halloweenske tekvičky vyrezáva až 53% opýtaných, 50% prispôsobuje Halloweenu výzdobu svojho domu, 61% sa prezlieka do kostýmov a napr. 38% z Američanov berie svoje deti a absolvuje s nimi “trick or treat” pochôdzky po susedoch.

Pekná ryža, čo poviete? Preto patrí Halloween po Vianociach, americkému vďakyvzdaniu a Veľkej noci medzi sviatky, na ktoré sa najviac utráca.

Čo sa timingu týka, 32,8% Američanov má všetko k Halloweenu nakúpené už pred koncom októbra, na začiatku októbra nakupuje 43,6% a na last minute si všetko necháva 23,6% opýtaných.

49% amerických online predajcov preto tento rok  investovalo do halloweenskej kampane.

57% účastníkov prieskumu sa priznalo, že nové dekorácie nakupuje až po halloweene.

Infografiku nájdete tu.

A čo vy, máte už vyzdobenú vašu kamennú predajňu alebo e-shop pavučinkami, tekvičkami a príp. aj halloweenskou šablónou?

Ak chcete z halloweenu vyťažiť aj vy maximum, inšpirujte sa nasledujúcimi tipmi:

1. Natočte halloweenske video – použite zábery z vašej predajne, skladu, vašich zamestnancov, vaše produkty … – viac informácií o video marketingu nájdete v našom článku.

2. Vyhláste súťaž – napr. o najlepší halloweensky kostým, kt. získa zľavu na ďalší nákup vo vašej predajni či e-shope. Podmienkou je samozrejme zverejnenie súťažnej fotky na vašich Facebook Pages alebo iných sociálnych sieťach. O víťazovi môže rozhodnúť napr. počet lajkov.

v tejto halloweenskej súťaži ide o naj zvierací kostým

v tejto halloweenskej súťaži vyhráva naj zvierací kostým

3. Ponúknite halloweensky bonus – napr. ak podnikáte v gastro odvetví, zverejnite recepty z tekvice alebo iné dobrotky s halloweenskym designom. Pokiaľ by ste vašich stálych zákazníkov radi obdarovali, môžete im poslať napr. halloweenske čokoládky, kt. sa hodia aj pre hotelových hostí.

halloween-chocolate

 

4. Prispôsobte webdizajn halloweenskej tématike – ak nemáte možnosť prispôsobiť webdesign web stránky vašim potrebám, zakomponujte doň aspoň bannery, príp. nahrajte tématickú hlavičku.

lacineji-halloween-podzim

 

5. Pošlite halloweensky newsletter – informujúci o halloweenskej akcii alebo predstavujúci nové produkty. Samozrejmosťou je taktiež halloweenska šablóna. Viac informácií ako na halloweensku mailingovú kampaň nájdete v nasledujúcej infografike:

7 Tips for BOOOsting Your Halloween Email Marketing Campaign #Infographic

Zdroj:

http://www.nextopia.com/blog/2014/10/halloween-ecommerce-infographic/

http://blog.getresponse.com/7-tips-booosting-halloween-email-marketing-campaign-infographic.html

ako vytvárať www stránky, vytvorenie web stránky, vlastné stránky, vlastný eshop, vyvtvoriť web, internetové stránky

Tvorba web stránky, tvorba eshopu banner

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - v BiznisWebe pracuje od r. 2009, momentálne ako Key Account Manager. Vo voľnom čase relaxuje s rodinou a psom v prírode alebo premýšľa nad novými témami, ktoré by vás mohli zaujímať ;)

Diskusia k článku