Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Newsletter – Nové formáty reklám od Googlu

Nezobrazuje sa vám tento newsletter správne? – kliknite sem.

Ak sledujete Google blog, určite vám neunikla informácia, že v priebehu nasledujúcich mesiacov začlení Google do ponuky Google Display NetWork, AdMob a DoubleClickm nové reklamné formáty.

Google stavil na MOBILE princípy a formáty sa preto natiahnu na celú plochu displejov. A tak sa možno pod vianočným stromčekom ako zadávatelia reklamy v Google AdWords zaradujeme, ale ako používatelia asi nebudeme príliš spokojní.

Predstavme si teda jednotlivé formáty:

  • Engagement bannery pozostávajú z 2 častí – menší banner je miniatúrou, ktorá sa vám ukáže po rozkliknutí. Jeho súčasťou môže byť aj slideshow vašich produktových fotografií alebo aj náhľad mapy či videa.

engagement banner

engagement banner

Ďalšou skvelou správou pre inzerentov je, že za inzerát zaplatíte len v prípade, že používateľ na niektorý z odkazov vo veľkom banneri klikne.

  • Videoreklama pre mobilné aplikácie – je v štádiu testovania na mobilných hrách, video sa prehráva priamo v aplikácii a obsahuje aj button na preskočenie reklamy. Inzerent platí za reklamu o5 len v prípade, že používateľ nechá reklamu dohrať až do konca.

video reklama od googlu

  • Sticky bannery a Interstitialy - ako samotný názov napovedá, sticky bannery ostávajú prilepené na danom mieste aj pokiaľ scrollujete. A interstitialy predstavujú “vtieravejšiu” formu reklamy, ktorá sa otvorí a vyplní celý displej napr. keď čítate článok vo vašom Feedly účte.

sticky banner - nové reklamné formáty od googlu

Aktuálne novinky o CMS Flox 2.0 nájdete na našich stránkach.

Novinky zo sveta internetového marketingu, SEO, PPC nájdete na našom blogu o podnikaní na internete.

avatar
Autor: BiznisWeb.sk Tvorba webstránky a e-shopu s moderným a responzívnym dizajnom vo vlastnom redakčnom systéme Flox 3. Vytvorte si web či eshop zdarma.

Diskusia k článku