Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Internetový marketing vs. Vianoce

vianoce, veselé vianoce, darčeky na vianoce, tip na vianoce

Uhorkovej sezóne je koniec a na dvere nám klopú Vianoce. Preto je najvhodnejší termín zvýšiť predaj na svojich web stránkach. Je najvyšší čas nakúpiť darčeky. Kde? No predsa na internete. Aj vy si lámete hlavu nad tým, ako zvýšiť obrat a návštevnosť počas sviatkov?

Máme pár tipov, ako rýchlo na to!

Internetový marketing

Podľa Wikipédie je internetový marketing skupina viacerých činností, praktík a postupov, ktoré sa snažia naplniť ciele získavať nových návštevníkov, udržať ich a ich návštevu premeniť na obchod. Zaujala ma definícia: skupina viacerých činností… Presne o tom je online marketing. Aby ste boli so svojim e-shopom či web stránkou úspešní, musíte sa venovať viacerým činnostiam súčasne. Poďme si spolu ukázať ako vyťažiť maximum zo svojich web stránok.

SEO update

Pojem SEO – optimalizácia pre vyhľadávače – pozná každý z nás. Spolu sme sa niekoľkokrát učili ako správne robiť SEO. Ale, opakovanie je matka múdrosti, preto si zhrnieme najdôležitejšie body pri optimalizácii:

  1. Vypĺňajte vlastnosti stránok (title, description).
  2. Voľte správne kľúčové slová.
  3. Píšte atraktívne texty.
  4. Vyplňte popisky kategórii.
  5. Registrujte sa do porovnávačov tovaru (heureka.sk, pricemania.sk, hej.sk, najnakup.sk, pesiazona.sk, mojeobchody.sk, tovar.sk, shop-mania.sk, zoznamtovaru.sk).

Klienti BiznisWebu majú možnosť v našom redakčnom systéme Flox využiť funkciu rozcestník, pomocou ktorého umiestnite na stránku odkazy na ďalšie podstránky. Rozcestník je veľmi nápomocná funkcia pri optimalizácii pre vyhľadávače vašej web stránky, pozrite si ukážky použitia rozcestníka našimi klientami.

vianoce, darčeky na vianoce, darček na vianoce, veselé vianoce

Na obrázku môžete vidieť vyplnené texty v kategórií, plus text zahustený dôležitými kľúčovými slovami. Uvedený rozcestník smeruje na podkategórie eshopu.

Samozrejme optimalizácia pre vyhľadávače nie je len o týchto pár krokoch. Uvádzam len najdôležitejšie kroky, ako ešte zachrániť vianočný predaj :-). Do pozornosti by som dala aj ostatné dôležité kroky, o ktorých sme vás informovali. Napríklad ako prostredníctvom SEO poraziť konkurenciu, Seo princípy, tipy ako písať Title alebo ako získať spätné odkazy, ktoré sú po kvalitnom obsahu webu, obzvlášť dôležité pre správny chod web stránky.

Texty na webe

Predpokladám, že sa v blížiacom vianočnom zhone nechystáte meniť texty na svojich web stránkach. Ak sa ale chystáte poskytovať zľavy, darčekové kupóny prípadne vyhlásiť súťaž, dajte si záležať na textoch. Minulý týždeň sme vám predstavili nový spôsob vyhľadávania na Google, ako aj nové zobrazovanie výsledkov na Google.

Google teraz zobrazuje výsledky na slová, ktoré v sebe ukrývajú viacero významov. Preto je na mieste začať tvoriť kvalitný a bohatý obsah prínosný pre potencionálnych zákazníkov. Čiže zabudnite na vety typu: “Vitajte na našej web stránke a cíťte sa tu dobre :-)” Teraz je správny čas, ako spojiť vianočné akcie s kvalitným obsahom, ktorý vám môže niekoľkonásobne zvýšiť návštevnosť. Podotkla by som: relevantnú návštevnosť = zvýšenie konverzií.

Boj s časom

Máte plnú hlavu čím obdariť vašich blízkych? Alebo plné ruky pečenia vianočných koláčikov? Nemáte čas vypĺňať seo popisky, registrovať sa do porovnávačov tovaru, vymýšľať atraktívne texty či vianočné akcie? Nezúfajte! Máme pre vás ešte jeden tip ako zvýšiť online predaj:

PPC reklama

Ušetrite si čas a investujte do najefektívnejšej reklamy na Google. Zvýšte obrat a návštevnosť  vášho webu, získajte nových zákazníkov a fanúšikov. Buďte prvý v Google ešte dnes! To je obrovská výhoda reklamy na Google, váš web môže byť na prvých miestach v priebehu niekoľkých hodín :-)

Google Adwords ponúka nespočetné množstvo nastavení:

  • reklamných formátov
  • cielenia (témy, záujmy, umiestnenie, demografické, kľúčové slová…)
  • remarketingu
  • bannerovú reklamu
  • video reklamu
  • reklama vo vyhľadávaní alebo kontextovej sieti
  • časovanie reklamy
  • dynamické reklamy
  • mobilné aplikácie
  • produktové informácie a rôzne iné
vianoce, darčeky na vianoce, internetový marketing

Ukážka bannerovej reklamy prostredníctvom Google Adwords. Internetový marketing.

Máte už spustenú reklamu a nedosahuje požadované výsledky? Nevadí. Ak neovládate reklamnú vedu, je tu okamžitá pomoc od BiznisWebu :-)

Nezabúdajte na to, že až 90% populácie používa na vyhľadávanie vyhľadávač Google. S našimi radami a návodmi budete na Google medzi prvými!

vytvoriť www stránku, vytvoriť eshop

Tvorba www stránky

 

avatar
Autor: Petronela Jesenáková Ing. Petronela Jesenáková - je najmladšou členkou teamu "BiznisWebákov". Zastáva funkciu PPC a SEO odborníka, radí klientom, ako vytvoriť úspešný web a svedomito spravuje ich reklamné kampane v Google, Sezname, Zozname aj na Facebooku. Je držiteľkou certifikátu Google AdWords Qualified individual - Reporting and Analysis.

Diskusia k článku