Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

10 tipov, ako zvýšiť konverzný pomer počas predvianočných online nákupov

Nezobrazuje sa Vám tento newsletter korektne? – kliknite sem.

Vážení klienti,

už ste sa zamýšľali nad tým, ako tento rok oslovíte nových zákazníkov vášho e-shopu v rámci predvianočných nákupov na internete?

Ponúkame vám 10 spôsobov zverejnených na portáli Econsultancy.com, ktorými sa môžete inšpirovať a zvýšiť váš konverzný pomer.

1. Privítajte návštevníkov vášho internetového obchodu

Môžete pripraviť animovaný banner prostredníctvom programov, ktoré sme vám predstavili v našom článku na blogu o podnikaní na internete.

Video zverejnite na cieľovej stránke, v prípade, že zákazníkov oslovujú vaše PPC reklamné inzeráty. Pokiaľ ste PPC reklamu tento rok nejakým spôsobom obišli, animované video môžete zverejniť na titulnej stránke.

Video alebo banner by mali prezentovať a charakterizovať vašu spoločnosť a samozrejme produkty, ktoré ponúkate.

2. Investujte do vianočnej šablóny

V rámci redakčného systému FLOX 2.0 vám ponúkame vianočné šablóny zdarma. Aktivovať si ich môžete v administrácii www stránky, v sekcii Design:

12 tipov, ako zvýšiť konverzie počas vianoc

V prípade, že vás uvedené grafické šablóny neoslovili, môžete si doobjednať vytvorenie unikátnej hlavičky webu za 149 € bez DPH.

3. Limitujte akcie

Využite taktiku zľavomatov:

ako zvysit konverzny pomer pocas vianoc

a limitujte predaj produktu konkrétnym dátumom. Nie je potrebné investovať do odpočítavania, stačí vhodne zvoliť napr. doplnkové pole indikátor s dátumom ukončenia akcie.

4. Nezanevrite na darčekové certifikáty a vernostné zľavy!

Okrem zľavových certifikátov, ktoré môžete vašim zákazníkom už teraz zasielať s objednávkou, odmeňte stálych zákazníkov zľavou na ďalší nákup vo výške napr. 10%.

Ak predávate napr. kozmetiku alebo parfémy, máte k dispozícii ďalší spôsob – priložiť k objednávke napr. vzorku nového parfumu a pod.

5. Informujte zákazníkov, že produkt je skladom!

Rovnako, ako v bode č. 3, aj v tomto prípade môžete využiť farebný indikátor, aby ste znázornili, že produkt máte na sklade a k zákazníkovi dorazí napr. do 3 dní.

doplnkove pole indikator

6. Ponúkajte aj alternatívne produkty!

Odsledujte, o aké produkty majú vaši zákazníci najväčší záujem. Pripravte im ponuku “na mieru”!

K parfému ponúknite zákazníčkam aj parfumované mlieko a pod.

alternativne produkty

7. Online a offline ponuka musia byt rovnaké!

Tovar, ktorý ponúkate v e-shope by mal byť k dispozícii za rovnakú cenu aj vo vašej kamennej predajni a naopak.

Zákazníci musia mať pocit, že s nimi jednáte fér.

8. Ponúknite možnosť darčekového balenia

V rámci možností dodania môžete ponúknuť aj túto možnosť, ktorá najmä v období predvianočného zhonu ušetrí zákazníkom čas. Ideálne je, ak dáte zákazníkom na výber, akým spôsobom má byť darček zabalený – dekoračný papier, darčeková taška atď.

9. Dajte si záležať na reklamačnom poriadku a obchodných podmienkach!

Ak ste práve založili internetový obchod, presvedčte sa, či ste podrobne definovali, za akých podmienok je možné tovar vrátiť a aké sú podmienky reklamácie.

10. Predstavte najpredávanejšie produkty!

Ukážte zákazníkom, ktoré produkty patria medzi vaše “bestsellery”. Zvoľte napr. dynamický banner.


Aktuálne novinky o CMS Flox 2.0 nájdete na našich stránkach.

Novinky zo sveta internetového marketingu, SEO, PPC nájdete na našom blogu o podnikaní na internete.

avatar
Autor: BiznisWeb.sk Tvorba webstránky a e-shopu s moderným a responzívnym dizajnom vo vlastnom redakčnom systéme Flox 3. Vytvorte si web či eshop zdarma.

Diskusia k článku