Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Čo publikovať na sociálnych sieťach?

tipy, čo publikovať na sociálnych sieťachVýznam sociálnych sietí pre SEO je nespochybniteľný. Sú vhodné v rámci linkbuildingu, PR, podpory lojality klientov a samozrejme na zvýšenie návštevnosti Vašich www stránok alebo internetových obchodov.

Sociálne siete sú vynikajúcim marketingovým nástrojom, ktorý Vám (okrem platených kampaní) nesiahne na rozpočet. Ak už profil alebo stránky na sociálnej sieti máte, ale neustále si lámete hlavu nad tým, čo na nich zverejniť, možno sa inšpirujete nasledujúcimi bodmi z portálu inboundmarketingagents.com.

  1. Odhaľte kúsok firemného „súkromia“ – ak je značka alebo firma na sociálnej sieti, mala by si predovšetkým budovať komunitu. Komunite fanúšikov alebo followerov sa zavďačíte, ak budete zdieľať fotografie z obedov, večierkov alebo jednoducho čokoľvek, čo sa vo Vašej kancelárii, pobočke, e-shope alebo firme udeje.  obsah na sociálne siete, čo publikovať na sociálnych sieťach
  2. Nechajte fanúšikov doplniť vety za Vás, uvidíte, koľko rôznych variácií sa nazbiera. Postnite napríklad vetu: „Na e-shope XY sa mi najviac páči …….!“ Najvtipnejší komentár môže získať zľavu 10% na ďalší nákup.
  3. Zdieľajte statusy známych firiem alebo značiek, kt. sa týkajú Vášho biznisu alebo ste sa s nimi stotožnili zdielanie obsahu na socialnej sieti
  4. Využite obsah z Vašich blogov – Vaše články sa možno k fanúšikov alebo followerom nedostali a možno sa im napr. hodí informácia o tom, ako ušetriť pri stavbe rodinného domu a pod. zdielanie obsahu z blogu na socialnej sieti
  5. Klaďte Vašim sympatizantom otázky – nie vždy musia súvisieť s oblasťou podnikania, napr. čo publikovať na sociálnych sieťach
  6. Zdieľajte vtipy – napr. v pondelok, na rozveselenie pracovnej nálady – čo publikovať na sociálnej sieti
  7. Raďte Vašim zákazníkom – zverejňujte rôzne tipy, triky alebo zaujímavosti o Vašich produktoch!tipy na publikovanie obsahu na sociálnych sieťach
  8. Zdieľajte hudbu, ktorú počúvate alebo celé playlisty – napr. prostredníctvom Deezer alebo Soundcloud  čo zdieľať na sociálnej sieti
  9. Využite aj Vaše prezentácie zo Slideshare alebo Prezi.com
  10. Plánujete redesign www stránky alebo e-shopu? – zverejnite Vaše návrhy na sociálnych sieťach a „vypočujte“ si aj názory fanúšikov.

Prostredníctvom sociálnych sietí komunikujte obsah, fotografie, videá, oznamy, recenzie, reportáže, interview, prieskumy, infografiky, súťaže, aktuality …

Samozrejme nezabúdajte aj naďalej sledovať efektivitu publikovaného obsahu zo sociálnych sietí a vyhodnocujte aj stúpajúcu návštevnosť Vašich www stránok alebo e-shopov.

 

vytvoriť www stránku, vytvoriť eshop

Tvorba www stránky

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V BiznisWebe pracujem od r. 2009, začínala som na supporte, kde som mala skvelú príležitosť zoznámiť sa s reálnymi potrebami a otázkami podnikateľov či majiteľov e-shopov a webstránok. A preto sa snažím hľadať také témy, ktoré vám ponúknu užitočné odpovede. Máte iný názor? Budem vďačná za váš feedback - kvasnicova@irisoft.sk :)

Diskusia k článku

Všetky dôležité informácie o podnikaní na internete, inšpiratívne príbehy a tipy od úspešných e-shopárov nájdete aj v našom ebooku Ako a v čom začať podnikať

Ako a v čom začať podnikať