Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Novinky zo sveta PPC reklamy

ppc, pay per click, ppc reklama, google adwordsPPC reklama (Pay Per Click) je najefektívnejší typ reklamy. Umožňuje najpresnejšie meranie návštevnosti, konverzií a cieľov a je možné spustiť ju prakticky okamžite. Hlavnou výhodou je, že vďaka PPC reklame platíte len za návštevníkov, ktorí majú o Vaše produkty alebo služby reálny záujem.

PPC reklama pomáha zvýšiť obrat e-shopu alebo získať nových návštevníkov pre www stránky v platených výsledkoch vyhľadávania.

PPC reklamu môžete využiť v rámci Google AdWords (Google), Etarget (Zoznam.sk), Sklik (Seznam.cz) alebo napr. na Facebooku.

mClick od “Chovanců”

Novinkou na českom trhu je PPC reklamný systém mClick, kt. by mal začať fungovať v októbri 2012.

mClick plánuje spojenie všetkých používateľských služieb do 1 administračného rozhrania.

mClick ponúka 3 možnosti využitia:

  1. inzercia vlastných produktov a služieb
  2. možnosť zarábať prostredníctvom svojich www stránok
  3. pasivný príjem získavaním ďalších používateľov mClicku

Reklamy inzerentov sa budú zobrazovať na tematicky príbuzných weboch, kt. daná cieľová skupina navštevuje.

Či sa konkrétny inzerát zobrazí, závisí od relevancie inzerátov k obsahu webovej stránky.

Viac informácií nájdete na mclick.cz

 

Sklik v obsahovej sieti už aj s náhľadom

Podľa Sklik blogu reklamy v kontextovej sieti budú mať obrázkový náhľad.

Screenshoty sa zatiaľ zobrazovali len v prirodzených výsledoch vyhľadávania a u inzerátov v TOP pozíciách.

Sklik pripravil šablóny reklamných formátov o rozmeroch:

  • 336 x 280
  • 400 x 280
  • 468 x 282
  • 728 x 100
  • 950 x 100

Náhľady cieľových stránok vytvára generátor Skliku, ak by ste chceli v rámci kontextovej reklamy zobrazovať vlastný obrázok, máte smolu.


Rozšírené odkazy od AdWords oficiálne spustené

Enhanced Sitelinks (Rozšírené odkazy na podstránky), ktoré sa zobrazujú pod reklamným textom, môžu okrem obrázkov obsahovať aj ďalšie 2, 4 alebo 6 odkazov.

enhanced sitelinks

Rozšírené odkazy na podstránky sa spúšťajú postupne v jednotlivých krajinách.

Viac informácií o rozšírených odkazoch a postup, ako ich v rámci AdWords nastaviť nájdete v nápovede AdWords.

 

Zdieľané rozpočty v Google AdWords

Perfektná vec od AdWordsu – denný rozpočet môžete rozdeliť do viacerých kampaní.

Resp. nastavíte si jeden rozpočet, ktorý budú zdieľať Vaše PPC kampane.

Nastavenie je rýchle a jednoduché:

zdieľané rozpočty

zdieľaný rozpočet

 

tvorba www stránky, tvorba eshopu

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - v BiznisWebe pracuje od r. 2009, momentálne ako Key Account Manager. Vo voľnom čase relaxuje s rodinou a psom v prírode alebo premýšľa nad novými témami, ktoré by vás mohli zaujímať ;)

Diskusia k článku