Blog o podnikaní na internete
Poradca úspešného podnikateľa

Reklama v Google je najefektívnejšia forma internetovej reklamy

Majitelia web stránok a eshopov mesačne minú v priemere 500 – 1000 € na internetovú reklamu. Medzi najpreferovanejšie marketingové aktivity patria reklamné kampane v Google, SEO optimalizácia, newslettre, PR články a tvorba pomocných obsahových webov. Vyplýva to z prieskumu BiznisWeb.sk, ktorý ponúka redakčný systém pre tvorbu www stránok a eshopov.

“Z 500 oslovených klientov využívajúcich služby BiznisWeb.sk až 58% považuje investíciu do PPC internetovej reklamy za efektívnu, nakoľko je veľmi dobre merateľná.
Napríklad, ak podnikateľ investuje 500 EUR, vďaka podrobnému meraniu vie, že z reklamy reálne získal 20 zákazníkov, ktorí nakúpili za 3000 EUR.

Návratnosť investícií je okamžite viditeľná. Takéto presné meranie neumožňuje žiadny iný typ reklamy,”
popisuje výsledky prieskumu Ing. Petronela Varačková, marketing specialist BiznisWeb.sk.Najčastejšie je PPC reklama kombinovaná so SEO optimalizáciou, ktorú preferuje až 26% respondentov.

12% oslovených zákazníkov si vytvorilo pomocné obsahové www stránky na podporu predaja a zvýšenie návštevnosti na svojich weboch; 4% respondentov vidí potenciál aj v odosielaní hromadných mailov na vlastné alebo zakúpené databázy a v odosielaní PR správ.

Zvyšovanie návštevnosti na mojich stránkach realizujem:

  • formou PPC reklamnej kampane (Google AdWords, Etarget, Facebook)

58%

  • SEO optimalizáciou

26%

  • tvorbou pomocných obsahových webov

12%

  • prostredníctvom hromadných mailov a PR správ

4%

Zdroj: www.BiznisWeb.sk

 

“V prieskume sme ďalej zisťovali, akú čiastku majitelia eshopov a www stránok mesačne minú na internetovú reklamu a zistili sme, že až 47% zákazníkov služby BiznisWeb.sk investuje 500 – 1000€ na zviditeľnenie svojho webu alebo e-shopu prostredníctvom internetovej reklamy,”  dodáva Ing. Varačková.

37% oslovených respondentov vyčlení zo svojho mesačného rozpočtu na internetový marketing od 100 do 500€, 10% viac ako 1000€ a 6% maximálne 100€.

Za mesiac investujem do internetovej reklamy v priemere:

  • viac ako 1000€

10%

  • 500 – 1000€

47%

  • 100 – 500€

37%

  • max. 100€

6%

Zdroj: www.BiznisWeb.sk

Tento článok vo forme tlačovej správy bol zverejnený aj na http://strategie.hnonline.sk/showdoc.do?docid=34059&forum=open&type=none

tvorba www stránky, tvorba eshopu

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - v BiznisWebe pracuje od r. 2009, momentálne ako Key Account Manager. Vo voľnom čase relaxuje s rodinou a psom v prírode alebo premýšľa nad novými témami, ktoré by vás mohli zaujímať ;)

Diskusia k článku